گفتگو با علی خسروی در واکنش به حواشی اخیر پیش آمده در مسابقات فوتبال

بیش از هزار پیام توهین‌آمیز به من دادند

خبرورزشی نوشت: امیر حسین صادقی با انتشار یک پست جنجالی در مورد مجتبی حسینی و مهدی تارتار خبرساز شد اما بلافاصله این پست را پاک کرد.
کد خبر: ۱۳۶۵۲۸۱

به گزارش جام جم آنلاین ، بعضی از هواداران استقلال می گویند مجتبی حسینی و تیمش جلوی پرسپولیس با تمام وجود بازی نکردند و همین ادعا را در مورد تارتار هم دارند که البته قابل اثبات نیست. امیر حسین صادقی هم که معمولا استوری های هوادارپسند می گذارد و حرفهای هوادار پسند می زند،به این ماجرا پرداخت اما ناگهان نظرش عوض شد و پست خود را پاک کرد. هرچند که پست او در صفحات هواداری حسابی چرخید و دیده شد.

در این رابطه شنیدیم صادقی احساس خطر کرد و البته عده ای هم می گویند با شکایت تهدید شد و به همین خاطر پست خود را پاک کرد تا ماجرا بیش از این بیخ پیدا نکند. بهرحال او باید یکسری مسائل را که معمولا در فضای مجازی مطرح می شود ،اثبات می کرد و به همین دلیل سریع پشیمان شد و...در میان استقلالی ها امثال صادقی و محمد نوری و مهدی فنونی زاده معمولا این قبیل مسائل را مطرح می کنند و در پرسپولیس هم چهره هایی چون سپهر حیری،مرتضی فنونی زاده،شیث رضایی،وحید قلیچ و... مصاحبه های هوادار پسند انجام می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها