گفتگو با علی خسروی در واکنش به حواشی اخیر پیش آمده در مسابقات فوتبال

بیش از هزار پیام توهین‌آمیز به من دادند

فرهاد مجیدی بعد از شکست استقلال مقابل نساجی، در کنفرانس مطبوعاتی، از کوره در رفت و حمله‌ای سنگین به علی خسروی عضو کمیته داوران داشت. او بی آن که نامی از او ببرد، از این گفت که یکی از اعضای کمیته داوران در گذشته «شیتیل» (منظورش رشوه بود) می‌گرفت و حتی محروم شد. او حالا چرا این پیشکسوت داوری باید پست بگیرد و درباره مسائل داوری اظهارنظر کند؟
کد خبر: ۱۳۶۲۰۶۶
به گزارش جام جم آنلاین، این اولین بار نبود که مجیدی یکی از افراد جامعه داوری را متهم می‌کرد. او حدود دو سال قبل هم اتهام سنگینی به جواد نکونام و سیدعلی زد. در شبی که استقلال در خوزستان با یک گل مغلوب فولاد شد، فرهاد در یک استوری آن‌ها را متهم کرد که در پس پرده مراوداتی دارند و حتی سیدعلی گهگاهی به ویلای نکونام در امیردشت می‌رود.
 
هر چند آن اظهارنظر محرومیتی برای فرهاد نداشت، ولی حالا به نظر می‌رسد ماجرای خسروی و او بیخ پیدا کرده است. کمیته داوران از فرهاد مجیدی به کمیته انضباطی شکایت کرده و شاید شکایت به کمیته اخلاق هم بکشد. خسروی در این باره به سوالات جام‌جم جواب می‌دهد.

ماجرای شکایت جدی است؟
بله. آقای فرهاد مجیدی باید در کمیته انضباطی ثابت کند که من شیتیل گرفته‌ام.

البته اسمی نیاورده است.
او گفته یکی از اعضای کمیته داوران. پس باید بگوید منظورش من بودم یا یکی دیگر از اعضا. اصل ماجرا فرقی ندارد. اگر من شیتیل گرفته‌ام باید مدرک رو کند.

از استقلالی‌ها با کسی صحبت کردید که ماجرا حل و فصل شود؟
نه هیچ تماسی نبوده، ولی تا دلتان بخواهد هواداران این باشگاه به من پیام داده‌اند. بیش از هزار پیام به دایرکت من آمده است. تمام این پیام‌ها توهین است. حتی به پدر و مادرم که در این دنیا نیستند، رحم نکرده‌اند. از لحظه‌ای که فرهاد مجیدی آن حرف را در کنفرانس زد، سیل پیام‌ها جاری شد و دارم همین‌طور پاک‌شان می‌کنم. زن و بچه من و پدر و مادرم چه گناهی کرده‌اند؟ حرفی دارید به من بزنید.
برایتان نگویم. دختر خانم‌ها چه فحش‌هایی می‌دهند. چیز‌هایی برایم می‌نویسند که باورم نمی‌شود. فقط هم استقلالی‌ها نیستند. پرسپولیسی‌ها هم وارد شده‌اند. چقدر آن‌ها به من فحش داده‌اند.

شما با فرهاد مجیدی ماجرایی داشتید؟ منظورم دورانی است که داوری می‌کردید.
اصلا. من کلا فرهاد مجیدی را دو بار در زمین دیدم. یک بار بازی پاس و استقلال که دقیقه یک به او کارت زرد دادم. یک بار هم بازی الوصل و پاس در لیگ قهرمانان آسیا. نه بحثی نه حرفی.

بیرون از زمین فوتبال چطور؟ در این سال‌ها.
من فرهاد مجیدی را در خیابان هم ببینم نمی‌شناسم! من اصلا بحثی نداشته‌ام. حرفی نبوده، ولی ببینید به یک آدم ۶۰ ساله که مجری تلویزیون بوده و الان هم با فوتبال برتر کار می‌کند، چه اتهاماتی زده است.

شکایت سید‌علی از یحیی جدی است

بعد از اتفاقاتی که در شهرآورد بزرگ پایتخت رخ داد، خبر رسید سیدعلی از یحیی گل‌محمدی در کمیته اخلاق شکایت کرده است. بعد از محرومیت ۶ جلسه‌ای گل‌محمدی از سوی کمیته انضباطی به نظر می‌رسید پرونده دیگر به کمیته اخلاق نمی‌رود، ولی حالا خبر رسیده موضوع شکایت دوم جدی است. گویا کمیته داوران و سیدعلی پرونده را به این کمیته هم برده‌اند و خیلی سفت و سخت پیگیر هستند تا محرومیتی هم آنجا برای گل‌محمدی در نظر بگیرند.

استقلال از خسروی شکایت می‌کند

جنگ لفظی علی خسروی با فرهاد مجیدی به سطح جدیدی رسیده. از دیروز علی خسروی در صفحه اینستاگرام خود اقدام به بازنشر حمایت‌ها از خودش کرده که در این میان کم و بیش الفاظی هم علیه سرمربی آبی‌ها دیده می‌شود. در همین زمینه طبق شنیده‌ها، فرشید سمیعی معاون حقوقی آبی‌ها اعلام کرده باشگاه استقلال از خسروی شکایت خواهد کرد و این کارشناس باید بابت توهین‌هایی که انجام داده در دادگاه پاسخگو باشد.
 
 
منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها