رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: جامعه کارگری در طول انقلاب اسلامی در کشور نقش‌آفرین بوده است.
کد خبر: ۱۳۶۴۳۲۲

به گزارش جام جم آنلاین از استان مرکزی، "حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی" رئیس کل دادگستری استان مرکزی در پیامی به مناسبت فرارسیدن یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر این روز را گرامی داشته و به تمامی کارگران و عرصه کارگری این روز را تبریک گفت.

در پیام رئیس کل دادگستری استان مرکزی به مناسبت روز کار و کارگر آمده است:

کارگر، ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است. مقام معظم رهبری (ادام الله ظله) یازدهم اردیبهشت ماه تداعی کننده همت والا و تلاش خستگی ناپذیر انسان های شریفی است که حق بزرگی بر گردن آحاد جامعه داشته و دارند.

توسعه و پیشرفت روزافزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرز و بوم است و بی‌شک توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نتیجه مجاهدت‌های این قشر از جامعه و همه ارکان حاکمیت است.

کارگران به عنوان موتور محرکه و بازوان پرتوان هر جامعه‌ای، همواره ایفاگر نقشی مهم و اساسی در راه نیل به رشد، تعالی و شکوفایی هستند.

قشری که در دین آسمانی اسلام از شأن و منزلت ویژه‌ای برخوردار بوده و بوسه رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان زحمتکش کارگر بیانگر متعالی‌ترین و ارزشی ترین نگاه به این قشر است.

جامعه عزتمند کارگری کشور از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون همواره در تمامی عرصه ها به عهد خود با آرمان‌های نظام وفادار بوده و در تحقق اهداف جمهوری اسلامی و پیشرفت اقتصادی کشور نقشی بی بدیلی را ایفا نموده اند.

امروز نیز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان سال«تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» کارگران دلسوز و متعهد همچون گذشته با تکیه بر پشتکار، خلاقیت و باورهای عمیق دینی در راستای تحقق این شعار راهبردی گام بر می دارند تا در سایه تلاش و هم افزایی دیگر متخصصان و فعالان بخش تولید و اقتصاد شاهد رشد،بالندگی و رونق فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار برای درخشش بیشتر ایران اسلامی باشیم.

اینجانب به نمایندگی از دستگاه قضایی استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه کارگری و ضمن تقدیر و تشکر از کارگران متعهد و پرتلاش استان مرکزی همچون دیگر مسئولین ذیربط با درک مسائل و معضلات مبتلابه کار و تولید و محیط های قشر ممدوح کارگری ، همواره دغدغه مند و پیگیر امور مرتبط بوده و به پاس زحمات صادقانه این قشر عزیز در عرصه کار، تلاش و فعالیت، روز جهانی کار و کارگر را به تمامی کارگران عزیز، زحمتکش و شریف استان تبریک عرض نموده و سلامتی همه را از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

انتهای پیام/711/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها