در سال 2022 فیلم ها و سریال های خارجی و ایرانی بسیاری تولید و اکران شدند که توانستند محبوبیت زیادی را بین مخاطبان و علاقه مندان به تماشای فیلم و سریال کسب نمایند.
کد خبر: ۱۳۶۴۲۰۹
با وجود همه گیری ویروس کرونا و تعطیل شدن سینما ها در سال 2020 و 2021، صنعت سینما و فیلم و سریال نیز ضربه جبران ناپذیرش خورد؛ چرا که تولید فیلم و سریال ها به تعویق افتاد و زمان از سر گیری آنها مشخص نبود. به همین خاطر تاریخ اکران برخی از فیلم ها و سریال ها به تعویق افتاد. البته در سال جاری این ویروس روند کاهشی پیدا کرد و تمامی مکان های تفریحی، سینما ها و... به روال سابق خود بازگشتند.
 
 
گشت ارشاد 3 و بتمن 2022 در صدر محبوب ترین فیلم و سریال ها
 

در این دو سال علاقه مندان به تماشای فیلم و سریال، مجبور شدند تا به جای رفتن به سینما، فیلم های تولید شده را در سینمای خانگی تماشا نمایند. البته تماشای فیلم های سینمایی در سینما لذت و هیجان دیگری دارد. از تمامی این قضایا که بگذریم، در سال جدید فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی مهیج، کمدی و تماشایی تولید شده است مانند فیلم عنکبوت ،فیلم جیغ، فیلم سگ بند، فیلم آمبولانس و... که هر کدام ویژگی های مثبت و منحصر به فرد خود را دارد.

حال ما در این مقاله برخی از محبوب ترین فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی را به شما عزیزان معرفی می نماییم تا تماشای آنها را از دست ندهید.


لیستی از محبوب ترین فیلم های ایرانی و خارجی


در سال جاری فیلم های سینمایی زیادی تولید و اکران شد که برخی از آنها با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو شدند. این فیلم های محبوب ایرانی و خارجی را در ادامه به شما عزیزان معرفی می کنیم تا لذت تماشای آنها را از دست ندهید.


فیلم بتمن


یکی از محبوب ترین فیلم های خارجی که در سال 2022 اکران و منتشر شد، فیلم بتمن می باشد. این فیلم در ژانر های مختلف جنایی، اکشن، درام، معمایی و ابرقهرمانی منتشر شده است. فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز و محصول کشور آمریکا می باشد. این فیلم پس از انتشار با استقبال بی نظیری روبرو شد و توانست نزدیک به 57 میلیون دلار کسب درآمد نماید. بازیگران و هنرمندان محبوبی در این فیلم نقش آفرینی کرده اند که شامل رابرت پتینسون، پل دینو، زوئی کراویتز، جفری رایت، جان تورتورو، اندی سرکیس، پیتر سارسگارد، کالین فارل و... می باشند.

بسیاری از علاقه مندان به تماشای این فیلم نسبت به دانلود بتمن 2022 اقدام کردند تا بتوانند به زبان اصلی آن را تماشا نمایند. داستان این فیلم درباره قاتل سریالی شهر گاتهام می باشد. ایت قاتل به دنبال پیدا کردن مهره های اصلی در شهر است که فساد زیادی را انجام داده اند. او اهداف خود را از قبل تعیین کرده و آنها را به روش های نه چندان مناسبی به قتل می رساند. علاوه بر این قاتل سریالی برای بتمن نامه ها و معماهایی را به جای می گذاشت تا او بتواند با کمک آن معما ها هدف بعدی را پیدا نماید؛ اما از آنجایی که این قتل همیشه یک قدم از بتمن جلوتر بود، او موفق به پیدا کردن وی نمی شود. البته در ادامه اتفاقات جالب و هیجان انگیزی برای بتمن رخ می دهد که تماشای این فیلم را دیدنی تر کرده است.
 

گشت ارشاد 3 و بتمن 2022 در صدر محبوب ترین فیلم و سریال ها


فیلم سگ بند


یکی از محبوب ترین فیلم های سینمایی که در سال 1400 تولید و اکران شد، فیلم سینمایی سگ بند می باشد. این فیلم کمدی و خنده دار به کارگردانی مهران احمدی و نویسندگی حمید اکبری خامنه و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی می باشد. در این فیلم بازیگران محبوب و سرشناسی نقش آفرینی کرده اند که شامل، امیر جعفری، بهرام افشاری، سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، میرطاهر مظلومی، عزت الله مهر آوران، سیامک صفری، علی تقی پور، مهران احمدی و .... می باشند.

این فیلم سینمایی دومین ساخته مهران احمدی می باشد که برای سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر تولید و آماده شده بود. داستان این فیلم بیان می دارد که هیچ وقت نباید گول اسم و ظاهر آدم ها را بخورید؛ چرا که ارتش هیتلر با آن همه عظمتش اسمش نازی بود.


فیلم گشت ارشاد 3


یکی دیگر از فیلم های سینمایی که در سال 1400 تولید و اکران شد. این فیلم یکی از محبوب ترین فیلم های سینمایی به شمار می آید؛ چرا که دو قسمت قبلی آن با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو شد. قسمت سوم گشت ارشاد 3  نیز با استقبال بی نظیر طرفداران و مخاطبان روبرو شد. البته تماشای گشت ارشاد 3 پس از اکران در سینما به سینمای خانگی نیز راه یافت. مخاطبان و افرادی که موفق به تماشای این فیلم نشدند می توانند آن را در سینمای خانگی تماشا نمایند. این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی، سعید سهیلی می باشد.

قسمت سوم گشت ارشاد در ادامه دو قسمت دیگر آن تولید شد و توانست عنوان دومین فیلم پر فروش ایران را کسب نماید. البته سایر قسمت های این فیلم نیز فروش فوق العاده ای را تجربه کرد. اولین قسمت گشت ارشاد در سال 1390 و دومین قسمت آن در سال 1395 تولید و اکران شد. داستان این فیلم پر بازدید درباره حسین و عطا می باشد که پس از سال ها به ایران بازگشته اند. آنها برای گذراندن زندگی شان به نوازندگی در کنار خیابان و پیاده رو ها روی می آورند؛ اما متاسفانه این کار نمی تواند درآمد مناسبی را برای شان داشته باشد. به همین خاطر آنها تصمیم می گیرند تا آلبوم موسیقی را منتشر نمایند.

در این فیلم محبوب بازیگران سرشناس و محبوبی نقش آفرینی کرده اند مانند پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، امیر جعفری، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد، علیرضا خاجه نیا و... . از آنجایی که سایر قسمت های این فیلم طرفداران منحصر به خود را داشت و از کیفیت بالایی برخوردار بود، توانست موفقیت بزرگی را در سه قسمت به دست آورد. شما عزیزان می توانید برای تماشای این فیلم تماشایی از طریق سینمای خانگی اقدام به دیدن آن نمایید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها