نماینده ولی فقیه در گیلان روز قدس را متعلق به دنیای اسلام و از یادگارهای امام عظیم شان عنوان کرد و گفت: روز قدس متعلق به دنیای بشریت است.
کد خبر: ۱۳۶۳۹۲۶

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،آیت الله رسول فلاحتی در نشست استانی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس با اشاره به اینکه روز قدس از ایام الله است اظهار کرد: روز قدس متعلق به خداست که مسلمانان را یاری کرده است.

وی، روز جهانی قدس و فلسطین را روز بشریت و انسانیت عنوان کرد و افزود: قدس روزی است که با محو رژیم صهیونیستی دنیای بشریت از ظلم به انسان ها رهایی می یابد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رژیم صهیونیستی سیاه ترین دوره تاریخ را رقم زده است، تصریح کرد: آزادی فلسطین موجب گشایش در ملت های مستضعف می شود.

آیت الله فلاحتی، روز قدس را متعلق به دنیای بشریت دانست و گفت: روز قدس متعلق به دنیای اسلام و از یادگارهای امام عظیم شان است.

وی با اشاره به اینکه امام رحمه الله علیه جان خود را در طبق اخلاص گذاشت تا اسلام را نجات دهد، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران توانست فلسطین این قطعه از سرزمین اسلام را احیا کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تلاش دشمن در عرصه جنگ روایت ها و ادراکی اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ فلسطین زنده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه تنها راه نجات فلسطین مبارزه مسلحانه است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی تنها زبان زور می فهمد و زبان گفتمان را درک نمی کند.

وی به ولع معنوی و الهی مردم به ویژه جوانان برای حضور در روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: تلاش رسانه ها در دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس تاثیرگذار است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها