نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: سرمایه گذاران با ورود به استان می توانند مشکل اشتغال را سامان دهند و در این راستا با سرمایه گذاران برای ورود به گیلان باید با احترام رفتار شود.
کد خبر: ۱۳۵۱۲۶۱

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ حرکتی بر مبنای اصول و آرمان های اسلامی شکل گرفت.

 

وی ادامه داد: در طول یک قرن گذشته دانشگاه منشا برکات خوبی بوده و مفتخریم در کشوری زندگی می کنیم که دانشگاهیان آن در مسیر آرمان های انقلاب هستند و در این راستا مطالبات و جنبش های دانشجویی در طول پس از انقلاب اسلامی بسیار مثمر ثمر بوده است.

ملت ایران از سازمان ملل خیری ندید

امام جمعه رشت به اعلام آغازگر جنگ بودن عراق علیه ایران اسلامی توسط سازمان ملل در ۱۸ آذر سال ۱۳۷۰ پس از ۸ سال دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ملت ایران و دیگر ملل مظلوم خیری از سازمان ملل نبرده اند و در مدت حدود ۸ سال که کشور یمن در حال ویرانی است این سازمان تنها ابراز تاسف می کند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ملت مقاوم ایران مقتدرانه ایستاده و دیگر به قدرت های سلطه گر لبخند نمی زند، تصریح کرد: مردم ایران به دنیای استکباری اخم می کنند و به دنبال احقاق حق خود هستند.

با احترام برای ورود سرمایه گذار به گیلان رفتار کنید

وی به مسئولان جدید در تصدی های اجرایی گیلان اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاران با ورود به استان می توانند مشکل اشتغال را سامان دهند و با سرمایه گذاران برای ورود به گیلان باید با احترام رفتار شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه سرمایه گذاران برای ورود به گیلان باید دو موضوع را مد نظر قرار دهند، بیان کرد: سرمایه گذاران در استان ویرانگری فرهنگی ایجاد نکنند و مردم از اجرای طرح بوم گردی طی سال های اخیر گلایه دارند.

آیت الله فلاحتی، آسیب وارد نکردن به محیط زیست را دومین موضوع برای ورود سرمایه گذاران به گیلان ذکر کرد و یادآور شد: سرمایه گذاری که می خواهد به استان ورود کند باید در حفظ محیط زیست تلاش کند.

رویکرد دولت جدید ایران در نشست وین امیدوارکننده است

وی با بیان اینکه مذاکرات ایران با ۱+۴ در اروپا آغاز شده است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها به دنبال اجماع سازی جهانی علیه جمهوری اسلامی هستند اما نشست وین با رویکرد دولت جدید ایران امیدوارکننده است.

امام جمعه رشت به هوشمندی مسئولان وزارت امور خارجه ایران اشاره کرد و افزود: طرف های مقابل در نشست وین تلاش داشتند دوباره مذاکرات را در مسیر موضوع هسته ای قرار دهند و این اشتباه است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه طبق برجام تحریم ها علیه ملت ایران باید برداشته شود، اظهار کرد: قرار بود کشورهای طرف مقابل در استفاده از انرژی هسته ای برای ایران تسهیل ایجاد کنند.

وی بر تکرار نشدن اشتباهات گذشته در مذاکرات برجام تاکید کرد و گفت: زمان تهدید گذشته و آمریکا و اروپا دیگر بازی موش و گربه نکنند بنابراین بدانند فرزندان خمینی رحمه الله علیه در ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه فرسایشی شدن مذاکرات به نفع ملت ایران نیست، تصریح کرد: دیگر شرط برد – برد سخن باطلی است بلکه طرف های مقابل باید تاوان دهند.

آیت الله فلاحتی در ادامه پیرامون حقوق امامان معصوم علیه السلام بر انسان ها در راستای سبک زندگی اسلامی، بیان کرد: معرفت و تبعیت از امام بر همه انسان ها به ویژه مسلمانان لازم است.

وی با اشاره به اینکه مودت و محبت سومین حق امام معصوم بر همه انسان ها است، خاطرنشان کرد: منظور از مودت این است که اهل بیت علیه السلام را در زندگی فردی و اجتماعی مرجع علمی بدانیم.

 

 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها