مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد

ساخت ۵۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان ایلامی

استاندار ایلام در ضیافت افطاری مددجویان کمیته امداد گفت:توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی امام راحل«ره» در تاسیس کمیته امداد بوده است.
کد خبر: ۱۳۶۳۱۵۵

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حسن بهرام نیا در ضیافت افطاری تعدادی از مددجویان کمیته امداد ایلام در محل مجتمع فرهنگی،رفاهی لاله ایلام بیان کرد: خدمت گذاری به قشر نیازمند از افتخارات بزرگ ما مسیولین نظام بوده و مصمم به ادامه این راه هستیم.

وی ادامه داد: کمیته امداد در راستای توانمند کردن قشر نیازمند و رساندن خانواده ها به جایگاه های بالا نقش مهمی داشته و موفق بوده است.

استاندار ایلام تصریح کرد: خوشبختانه در طی چهار دهه از عمر انقلاب بسیاری از فرزندان خانواده های مددجو علاوه بر اینکه به جایگاه های شایسته رسیده اند اکنون خود به حامیان نیازمندان تبدیل شده اند.
 
استاندار ایلام با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده های مددجوی کمیته امداد گفت: امشب یکی از بهترین شب های ما بود که در جمع شما ولی نعمتان حضور پیدا کردیم و در این ضیافتی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل«ره» برگزار شده است در خدمت شما باشیم.

وی در پایان گفت: امید است که نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز بالنده تر از گذشته در راستای توانمندی سازی نیازمندان گام برداشته و از کمیته امداد در راستای برگزاری اینگونه ضیافت ها و برنامه ها که در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می کند و همکاری سپاه امیرالمومنین «ع» استان در این برنامه ها تقدیر می شود.

لازم به ذکر است در پایان این ضیافت افطاری که بیش از ۳۰۰ نفر از  ایتام و مددجویان کمیته امداد حضور داشتند  استاندار ایلام  درخواستها و مشکلات برخی از مددجویان کمیته امداد را بررسی و دستور پیگیری مشکلات آنان را صادر کردند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها