نماینده ولی فقیه در استان بوشهر؛

مردم بوشهر از درآمدهای این استان سهم کمی دارند

آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با مدیرعامل و مسئولین پتروشیمی خارگ اظهار کرد؛

محصولات پتروشیمی یکی از مؤلفه های قدرت

آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با مدیرعامل و مسئولین پتروشیمی خارگ اظهار کرد: عرصه تولید به ویژه تولیدات استراتژیک مانند محصولات پتروشیمی یکی از مؤلفه های قدرت در عرصه اقتصاد ملی و بین المللی است
کد خبر: ۱۳۶۲۰۰۹

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با مدیرعامل و مسئولین پتروشیمی خارگ اظهار کرد: عرصه تولید به ویژه تولیدات استراتژیک مانند محصولات پتروشیمی یکی از مؤلفه های قدرت در عرصه اقتصاد ملی و بین المللی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: بعد از انقلاب در عرصه پیشرفت و توسعه صنعت پتروشیمی نظام خیلی موفق بوده به ویژه در عرصه بازرگانی و مدیریت بازار بین المللی و بومی شدن علم و دانش آن.
وی ادامه داد: الان کشور ما در عرصه پتروشیمی شرایط بسیار خوبی در سطح جهان دارد و این محصول تلاش دانشمندان، نخبگان، تولیدگران و کارکنان پرتلاش این عرصه است.
امام جمعه بیان کرد: پتروشیمی در ایران مایه اقتدار و یکی از مؤلفه های قدرت نظام به ویژه حوزه اقتصاد در فضای ملی و بین المللی است.
آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بسیاری از محصولاتی که در پتروشیمی ها تولید می شود محصولات زیربنایی است، افزود: توجه به حوزه پتروشیمی یک توجه استراتژیک و راهبردی است و باید خیلی به آن پرداخته شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تأکید کرد: توسعه مراکز پتروشیمی و تولید کالای استراتژیک بین المللی مورد نیاز جهان و یک اصل است و باید حمایت شود.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها