انتقادات حشمت مهاجرانی به عملکرد تیم ملی و فدراسیون فوتبال:

اسکوچیچ تجربه میادین بین المللی ندارد / مربی تیم فوتبالمان می‌تواند ایرانی باشد

حشمت الله مهاجرانی سرمربی اسبق تیم فوتبال کشورمان در برنامه یکصد با اشاره به وضعیت تیم ملی و آمادگی تیم برای حضور در جام جهانی کفت: باید نگاه کنیم چقدر هزینه کی روش کردیم؟ کی روش تمام شد جام جهانی تمام شد! با رفتن کی روش اثر مثبتی در فوتبال کشور ندیدیم.
کد خبر: ۱۳۶۰۰۰۶

به گزارش جام جم آنلاین، وی افزود: فوتبالیست هایی هستند که شایستگی مربی تیم ملی شدن را دارند، تیم ملی ایران است و مربی هم می تواند ایرانی باشد. همانطور که می گوییم بازیکنان باید تجربه بین المللی داشته باشند، مربی هم باید تجربه بین المللی داشته باشد.

مهاجرانی ادامه داد: اکنون فوتبالیست را به دلیل بی انضباطی محروم می کنیم و بعد از او دعوت می کنیم. ما ضعف برنامه ریزی و ضعف تشکیلاتی داریم.

وی تاکید کرد: هر تغییراتی در فدراسیون فوتبال شاهد هستیم، امیدوارم مثبت باشد و به تیم ملی در مسابقات کمک کند.

سرمربی اسبق کشورمان گفت: در بازی کره باید بیشتر از دو گل می‌خوردیم. به نظر من روش بازی ما اشتباه است. وقتی فوروارد خوب تغذیه نمی شود خوب عمل نمی‌کنیم. باید بین حمله و دفاع بالانس داشته باشیم.

وی افزود: مربی ما تجربه میادین بین اللملی را ندارد. همانطور که می گوییم احتیاج به بازیکنان باتجربه داریم، احتیاج به مربی داریم که تجربه میادین بین المللی داشته باشد و قدرت تصمیم گیری داشته باشد.

مهاجرانی اضافه کرد: مربی ما البته در بدترین شرایط تیم را تحویل گرفته و موفق بوده و در این شک ندارم ولی مربی باید برنامه خود را به کمیته فنی فدراسیون فوتبال بدهد، کمیته فنی بررسی کند و گزارش به رئیس فدراسیون کند. ما برنامه ریزی نداریم. الان در فدراسیون فوتبال کمیته فوتبال و کمیته فنی داریم که مربی گزارش کند؟ در بازی های گذشته گزارشی به فدراسیون رفته است؟ نقاط مثبت و منفی تیم بررسی شده است؟ هنوز هیچ گزارشی نشده و کمیته فنی وجود ندارد که بررسی کند و برنامه ریزی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها