جانشین رئیس پلیس پایتخت گفت: وقوع یک مورد سرقت هر چند کوچک در یک منطقه می‌تواند امنیت ذهنی و روانی آن منطقه را تا مدت‌ها با چالش مواجه می‌سازد از همین رو مقابله با سرقت را با جدیت پیگیری می‌ کنیم.
کد خبر: ۱۳۵۹۸۳۱

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حمید هداوند جانشین رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه سرقت به شدت امنیت و آرامش و مهم‌تر از آن احساس امنیت شهروندان را به مخاطره می‌اندازد، گفت: وقوع یک مورد سرقت هر چند کوچک (سرقت خرد) در یک منطقه می‌تواند امنیت ذهنی و روانی آن منطقه را تا مدت‌ها با چالش مواجه می‌سازد. از این رو باید تلاش نمائیم که تا حد امکان با گشت‌های محسوس و نامحسوس از وقوع این پدیده ناخوشایند جلوگیری نمائیم.

وی افزود: لازم است شهروندان گرامی تلاش نمایند که با رعایت اصول پیشگیرانه امکان دسترسی آسان سارقان را محدود و محصور نمایند؛ چرا که رعایت اصول پیشگیرانه می‌تواند تا حد بسیاری مانع از وقوع برخی جرایم از جمله سرقت شود.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان داشت: استفاده از قفل‌ های استاندارد و در جریان گذاشتن همسایه‌ها و افراد معتمد و استفاده از چراغ‌ های تایمردار می‌تواند در جلوگیری از سرقت تأثیر بسزایی داشته باشد.

سردار هداوند خاطرنشان کرد: در این ایام که در حقیقت ایام تفرج و استراحت است باید با تلاشی مضاعف و دوچندان سعی نمائیم که کوچک‌ترین خللی در امنیت و آرامش آن‌ها وارد نشود؛ چرا که مردم به اطمینان بودن ما به راحتی به سفر می‌روند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها