استاندار لرستان گفت: تنظیم بازار یک بحث حکومتی است که در آن پیرامون تولید و توزیع کالا و خدمات راه‌کارهایی ارائه می شود.
کد خبر: ۱۳۵۸۴۹۳
به گزارش جام جم آنلاین لرستان : فرهاد زیویار گفت:  میزان مصرف مردم معمولا در ایام پایانی سال و ایام نوروز و خصوصا امسال که تقارن آن با ماه مبارک رمضان است موجب می شود اعداد و ارقام در مقایسه با سایر اوقات متفاوت باشند.
 
 وی ادامه داد: در هر صورت ماموریت سنگینی بر دوش همه قرار گرفته و لازم است در این ایام حساسیت بیشتری اعمال شود.
 
زیویار از سازمان برنامه و بودجه استان خواست تا با توجه به نقش نظارتی جهاد کشاورزی بر بازار ،شرایطی را فراهم کند که در حد بضاعت، حداقل امکانات برای آنها فراهم شود زیرا توزیع کالاهای اساسی  با رزق و روزی و زندگی مردم مرتبط است و برنامه‌ریزی و اقدام به موقع در این خصوص حائز اهمیت است.
 
 استاندار لرستان در مورد نظارت مستمر بر قیمت کالاها توسط اکیپ‌های جهاد کشاورزی تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی برای فعالیت کشتارگاهها، نحوه توزیع مرغ و گوشت خصوصا در روزهای اولیه ،همکاری صدا و سیما در زمینه اطلاع رسانی و پوشش اخبار و همچنین همکاری جهاد کشاورزی با تعزیرات و فرمانداری ها مورد توجه و دارای اهمیت است.
 
زیویار با اشاره به اصطلاح قرارگاه گفت: خروجی قرارگاه حاصل یک کار جمعی بوده و لازم است ضمن ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها، هماهنگی صنوف بعنوان بخش غیردولتی که در حیطه اختیارات دولت قرار نمی گیرد مورد توجه باشد زیرا ظرفیت انبارها و امکانات دولتی محدود است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها