دستگاههای اجرایی کمک حال شهرداری ها باشند

استاندار لرستان گفت: قدمت ایجاد شهرداری در لرستان از سال ۱۳۱۴ آغاز شده و شهرهای خرم‌آباد و بروجرد اولین شهرداری های استان را داشته اند.
کد خبر: ۱۳۵۷۶۹۴
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: فرهاد زیویار در همایش شهرداران افزود: سبک تنظیف شهر در گذشته با امروز بسیار متفاوت بوده و هر خانواده‌ای برخی از مسائل را بر عهده می گرفت که با تاسیس شهرداری این موضوع قاعده مند شد و شرح وظایف به مرور تغییر  و روند خدمات شهرداریها  فرآیند پیچیده ای را تا به امروز طی کرده است.
 
وی ادامه داد: امروزه خدمات جدیدی همچون ستاد خدمات سفر و رفع سد معبر و ... به وظایف شهرداری اضافه شده و همچنان با توجه به نیاز مردم نقش آن در حال تغییر است.
 
 استاندار لرستان با اشاره به گستردگی و حجم خدمات شهرداری از مجموعه دستگاه‌های اجرایی خواست تا کمک حال شهرداری ها باشند .
 
زیویار افزود: امروزه از  شهرداری ها انتظار می رود به منظور خدمت رسانی مطلوب درآمد پایدار داشته باشند
 
وی همچنین بر لزوم انضباط مالی تاکید کرد و از شهرداری ها خواست به شرایط مطلوب و مورد نظر برسند.
 
 
استاندار لرستان بر لزوم پاسخگویی به انتظارات مردم مطابق ظرفیت ها و قابلیت های موجود و تکمیل پروژه های نیمه تمام و ناتمام در استان که بنا به دلایلی همچون ضعف در واگذاری پروژه ها ایجاد شده تاکید کرد.
 
 
زیویار با بیان اینکه یکی از ظرفیت های مهم لرستان گردشگری است،گفت: انتظار می رود با هماهنگی بین شهرداریها، موضوع  سفرهای نوروزی و گردشگری به عنوان یک فرصت در نظر گرفته شود و این قابلیت برای شناساندن استعدادهای لرستان و درآمدزائی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها