چابک‌سواری از 10 سالگی تا 70 سالگی

ضیافت اسب‌ها در ترکمن‌صحرا

دومین دوره رقابت های سوارکاری در رشته استقامت با معرفی برترین ها در چهار باغ استان البرز به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۳۵۶۱۷۴

به گزارش جام جم آنلاین البرز:آرزو ملک" رییس هیات سوارکاری البرز گفت: در این دوره از رقابت ها،  سوارکارهایی از استان های  البرز ،مازندران و منطقه ویژه اقتصادی زرندیه (سرزمین ایرانیان )با یکدیگر به رقابت پرداختند.

او اضافه کرد: ورزشکاران در سه رده ۲۰ کیلومتر، ۴۰ و ۶۰ کیلومتر در این دوره از رقابت ها در ۲ بخش آقایان و بانوان حضور داشتند.

ملک گفت: در رده ۲۰ کیلومتر رادمهر باوند پور با اسب آوالانچ، راستین زارع با اسب خاتون ، زهرا آموزگار با اسب ایلهان، محمد امین حاج حیدری با اسب ستاره  و مجتبی بیرامی با اسب نازگل که همگی از استان های البرز بودند به ترتیب مقام های برتر را کسب کردند.

او ادامه داد: در وزن ۴۰کیلومتر حسین محمدی سیف با اسب تانکو از استان مازندران، فاطمه عزیزی با اسب جانان از استان مازندران، رامیلا حمزه با اسب کلهر عظیمی از  البرز و احسان نخبه زعیم با اسب کهربا از استان البرز توانستند رتبه های برتر را از آن خود کنند.

ملک گفت: همچنین در وزن ۶۰ کیلومتر اعظم ساغر زاده با اسب ویانا از منطقه ویژه اقتصادی زرندیه و مهدی عزیزی با اسب صدف از استان مازندران توانستند مسیر مسابقه را  طی کنند .

ساوجبلاغ میزبان مسابقات هنرهای رزمی سواره  کشور

رییس هیات سوارکاری البرز در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز رقابت های  سوارکاری هنرهای رزمی سواره در سایت تخصصی کردان از پنجم اسفند خبر داد و گفت: این دوره از رقابت ها هم اکنون با شرکت با شرکت ۱۸ ورزشکار درحال برگزاری است.

او ادامه داد: این دوره از رقابت ها با شرکت ورزشکارانی از استان های  تهران، البرز، فارس و ایلام به مدت دو روز در حال انجام است.

ملک گفت: با توجه به شرایط کنونی کرونا در استان البرز، این رقابت ها بدون تماشاگر در حال برگزاری است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها