رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیری خبر داد که با تهدید سلاح و بستن دست و پای نگهبان‌های ساختمان‌ها از مجتمع‌های اداری سرقت می‌کردند.
کد خبر: ۱۳۵۵۸۶۷

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان زورگیر خبر داد که با تهدید سلاح سرد و بستن دست و پای نگهبان ساختمان، از مجتمع های اداری سرقت می کردند.

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در تشریح جزئیات خبر فوق بیان داشت: بیست و هشتم دی ماه امسال طی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت از مجتمع تجاری با تهدید سلاح سرد نگهبان ساختمان و بستن دست و پای وی، تیمی از ماموران کلانتری سنایی بلافاصله به محل اعلامی اعزام شده و ضمن انجام تحقیقات اولیه، طی دستور قضائی شناسایی و دستگیری متهمان در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت 4 سرنشین یک دستگاه خودروی 206 سفید رنگ سرقت را مرتکب شده اند و با تخریب درب ورودی واحدهای مجتمع تجاری گاو صندوق ها مستقر در واحد های تجاری حاوی طلاجات، ارزهای خارجی را سرقت و به سرعت از محل گریخته اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: همزمان با انجام تحقیقات پلیسی پرونده های دیگری که نشان از سرقت های مشابه در محدوده های گاندی و ونک داشت به این پایگاه ارجاع شد که با پالایش اطلاعات به دست آمده مشخص شد که سرقت ها توسط اعضای یک باند 6 نفره شامل یک خانم و 5 مرد انجام شده است.

وی ادامه داد: در شاخه دیگری از بررسی ها هویت و مخفیگاه متهمان شناسایی و طی چندین عملیات پیچیده پلیسی در نهایت پس از هماهنگی های قضائی کلیه اعضای این باند دستگیر و به این پایگاه منتقل شدند

سرهنگ دستخال به کشف 400 دلار سرقتی از مخفیگاه متهمان اشاره کرد و افزود: متهمان در پی جوئی های انتظامی به 20 فقره سرقت مشابه اعتراف و اظهار کردند پس از اطمینان از خالی بودن مجتمع تجاری و حضور فقط سریدار در ساختمان مرتکب سرقت می شدند.

به گفته این مقام مسئول، تاکنون 14 مالباخته شناسایی شده و کشف سایر جرائم احتمالی متهمان و کشف جزئیات پرونده در حال بررسی است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها