ابروها نقش مهمی در زیباسازی چهره دارند. ژنتیک یکی از عواملی است که در ظاهر و پر پشت بودن ابروها نقش دارد و به همین دلیل برخی از افراد با ابروهای ضخیم و با پهنای زیاد به دنیا می‌آیند، و برخی دیگر ابروهای نازک و کم پشتی در بالای چشم خود دارند.
کد خبر: ۱۳۵۵۵۵۷
 
کاشت ابرو چیست و عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو
 
 اما تنها ژنتیک عامل کم پشت بودن ابرو نیست، ریزش ابرو ناشی از استفاده از برخی داروها، جراحات، شرایط پزشکی یا حتی مصرف بیش از حد برخی از ویتامین ها نیز ممکن باعث کاهش ضخامت ابرو شود. این افراد معمولا ابروهای نازک خود را با محصولات آرایشی، پر پشت‌تر نشان می‌دهند. با این حال، کاربرد ابروها فقط زیبایی نیست، آن‌ها از چشم در برابر قطرات مضر عرق محافظت می‌کنند.

 سرم‌های رشد ابرو نیز از مواردی هستند که برای رشد ابرو استفاده می‌شوند اما این مواد فقط تا زمانی کاربرد دارند که به طور مداوم استفاده شوند. میکروبلیدینگ نیز خطر عفونت یا آلرژی را به همراه دارد و اگر به درستی انجام نشود، همراه با زخم و تغییر شکل دائمی در چهره است. خوشبختانه، گزینه دیگری وجود دارد که با نتایج طبیعی و دائمی همراه است. کاشت ابرو می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای کمک به تغییر ظاهر ابرو و پرتر نشان دادن آن‌ها باشد.

کاشت ابرو که به عنوان ترمیم ابرو نیز شناخته می شود، به عنوان یک راه حل دائمی برای ریزش ابرو است. اگرچه این روش نسبتا نوین نسبت به روش‌های دیگر هزینه بیشتری دارد اما کاشت ابرو روشی عالی برای جایگزینی ابروهای نازک که ناشی از کندن بیش از حد، جای زخم، پیری، اختلالات خودایمنی یا دلایل ژنتیکی  هستند با ابروهای پر پشت است. در این مقاله به کاشت ابرو و هزینه مربوط به آن می‌پردازیم.

 کاشت ابرو چیست ؟

کاشت ابرو روشی است که در آن معمولا گرافت مو از پشت گوش برداشته و به ناحیه ابرو پیوند داده می‌شود. هدف از کاشت ابرو  این است که موهای جدید از این گرافت ها رشد کنند و ظاهری پرتری ایجاد کنند. این کار معمولا با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، بنابراین در طول عمل مراجعه کننده دردی را احساس نمی‌کند. ممکن است تا پنج روز کبودی و ورم خفیف در ناحیه پیوند وجود داشته باشد که معمولا پزشک داروهای مسکن، آنتی بیوتیک‌ها و استروئیدها را برای بهبود این عوارض تجویز می‌کند.

کاشت ابرو اجازه می دهد تا موهای ابرو به طور طبیعی رشد کرده و ابروها با ظاهری طبیعی‌تری پر شوند و همانطور که گفته شد یک راه حل دائمی برای ترمیم ابرو است. در این روش از رنگ های مصنوعی و تکنیک های خالکوبی که با گذشت زمان محو می‌شوند و همچنین بسیار غیرطبیعی به نظر می رسند، اجتناب می‌شود و لازم به نگهداری روزانه و تکنیک های آرایشی ندارد.

با این حال، نکته قابل توجه این روش هزینه آن است یا اینکه ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتیجه مثبت آن مشاهده شود. کاشت ابرو یک عمل زیبایی محسوب می‌شود بنابراین تحت پوشش بیمه درمانی نیست و هزینه آن باید توسط خود مراجعه کننده پرداخت شود. در ادامه راجع به هزینه کاشت ابرو و عوامل تاثیر گذار بر آن توضیح داده می‌شود.
 
 
کاشت ابرو چیست و عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو

قیمت دقیق کاشت ابرو بر اساس نیازهای فردی مراجعه کننده و محل انجام کاشت متفاوت است و معمولا هر پزشکی سیاست‌های قیمت گذاری خود را دارد اما معمولا چندین عامل در هزینه کاشت ابرو تعیین کننده هستند که عبارتند از:

روش کاشت ابرو

از روش‌های مختلفی مانند FIT، FUT، SUT و  Micro FIT برای کاشت ابرو استفاده می‌شود که FUT یک روش قدیمی است و هزینه آن نسبت به روش‌های SUT و Micro FIT که روش‌های جدیدی هستند و با دستگاه‌های مدرن‌تری انجام می‌گیرند کمتر است.

تعداد پیوندها

ناحیه کاشت با بی‌حسی موضعی درمان می‌شود به طوری که بیمار با هیچ گونه ناراحتی مواجه نمی‌شود. بسته به درجه کاشت ابرو، پیوند بین 50 تا 400 گرافت در هر ابرو خواهد بود که هر پیوند شامل یک یا دو تار موی فولیکولی است. چه یک ترمیم کوچک برای پنهان کردن جای زخم باشد یا یک ترمیم کامل برای ابروهای پرپشت. هزینه کاشت موی ابرو تا حد زیادی به تعداد پیوندهای موجود در هر ابرو بستگی دارد.

چه یک ترمیم کوچک برای پنهان کردن جای زخم یا یک ترمیم کامل برای پرپشت کردن ابرو باشد. کاشت موی ابرو تا حد زیادی به تعداد پیوندهای موجود در هر ابرو بستگی دارد.

تخصص کارشناس کاشت  ابرو

در حالی که کاشت ابرو اخیرا بسیار فراگیر شده است اما انجام این کار نیاز به تخصص دارد. هر چه پزشک در این زمینه تجربه و تخصص بیشتری داشته باشد در نتیجه کیفیت کار انجام شده نیز بهتر است و هزینه به طور مستقیم تحت تاثیر این وضعیت قرار می‌گیرد. قیمت جراحان پلاستیک بسیار ماهر و دارای گواهینامه نسبت به جراحان متوسط متفاوت است. به همین دلیل برای پزشکان با کیفیت بالا هزینه نیز افزایش می‌یابد.

کلینیک مجهز

کلینیکی که در آن عمل کاشت ابرو انجام خواهد شد یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه کاشت است. در انتخاب کلینیک کاشت ابرو باید دقت کرد. فناوری کاشت ابرو به طور مداوم در حال پیشرفت است که این پیشرفت مستلزم استفاده از تجهیزات پزشکی جدید می‌باشد. علاوه بر این، حضور تکنسین بهداشتی یا دستیار در کاشت ابرو بسیار ضروری است.
 
 
کاشت ابرو چیست و عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

مشاوره

برخی از کلینیک‌های کاشت مو به مراجعه کنندگان مشاوره رایگان ارائه می‌دهند در حالی که سایر کلینیک‌ها برای مشاوره هزینه دریافت می کنند. در جلسه مشاوره با رواش‌های مختلف جراحی کاشت آشنا می‌شوید. همچنین می‌توانید هزینه را با پزشک/جراح خود در میان بگذارید.

لوازم جراحی

ممکن است از تکنیک‌های مختلفی برای کاشت ابرو استفاده شود. در واقع، استفاده از نوع لوازم مورد استفاده، دلیل اصلی متفاوت بودن این روش ها می‌باشد. که این  کار باعث تفاوت در هزینه‌ها می شود.

شهرت کلینیک

به غیر از موقعیت مکانی، شهرت کلینیک نیز بسیار مهم است. کلینیک‌هایی که شهرت و محبوبیت بیشتری دارند نیز بر هزینه جراحی تاثیر می‌گذارند. برترین کلینیک‌های کاشت ابرو ممکن است کمی هزینه بالاتری دریافت کنند، زیرا خدمات بهتری را به بیماران خود ارائه می دهند.

ریکاوری

بهبودی کاشت ابرو بسته به نوع روش کاشت متفاوت است، برای بهبودی ممکن است پزشک دارو تجویز نماید.

جمع‌بندی

شیوه‌های قیمت گذاری پزشکانی که عمل را انجام می دهند، تعداد گرافت های انجام شده در طول عمل و همچنین هزینه بیهوشی عواملی هستند که بر هزینه کاشت ابرو تأثیر می گذارند. برای اینکه بتوانید هزینه‌ها را مقایسه کنید باید لیست کاملی از هزینه‌های مربوط به جراحی را از کلینیک‌های مختلف بخواهید.

تمام سیاست های قیمت گذاری توسط هر پزشکی که این روش را انجام می دهد تعیین می شود. معمولاً برای گرافت هایی که تکمیل آنها به زمان بیشتری نیاز دارد، پزشک می تواند حداقل قیمت را برای عمل تعیین کند و سپس آن قیمت را افزایش دهد. بسته به نوع امکاناتی که پزشک استفاده می کند و اعتبار و تعداد کارمندانی که در طول فرآیند دارد، هزینه ترمیم ابرو نیز می تواند متفاوت باشد. به طور کلی انتخاب ترمیم ابرو ارزان نمی تواند ایده خوبی باشد.

برای دریافت هزینه کاشت ابرو خود از نواحی پشت و کنار سر خود و ابروها عکس گرفته و به شماره های کارشناسان کلینیک رویان سلامت ارسال فرمایید تا در اسرع وقت بعد از مشاهده پزشک متخصص هزینه کاشت ابروی شما اعلام شود.

مشاور کاشت ابرو : ۰۹۱۹۰۱۲۵۴۶۰
 
مشاور کاشت ابرو : ۰۹۱۹۳۲۴۷۶۷۸
 
خط ویژه : ۴۱۹۳۶-۰۲۱
 
خط مستقیم : ۲۲۸۸۵۸۹۰ – ۰۲۱
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها