فقط ۱۵ کتاب در مورد سربازان وظیفه داریم!
در نشست نقد و بررسی «سیاوش»، خاطرات سیاوش قدیر مطرح شد

فقط ۱۵ کتاب در مورد سربازان وظیفه داریم!

نشست تخصصی نقد و بررسی کتاب بر بلندای گودال خاطره رزمنده و جانباز حاج داود صادقزاده در مشگین شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۱۳۵۵۱۹۳

به گزارش جام جم آنلاین اردبیل، با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، نشست تخصصی نقد و بررسی کتاب «بر بلندای گودال» خاطره رزمنده و جانباز حاج داود صادقزاده، نوشته حسین قربانزاده با حضوراساتید، نویسندگان حوزه ادبیات داستانی، مولف کتاب و جمعی از رزمندگان  در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی مشگین شهر بمناسبت هفته مبارک بسیج برگزار شد.
در این نشست ایمانزاده، زحمت دوست، پرویز صابری، سولماز صادقزاده و نصراله یعقوبی از زوایای مختلف کتاب را نقد کردند.
در ادامه، حسین قرباتزاده  ضمن توضیح در مورد کتاب بربلندای گودال و تالیفات جدید خود در حوزه ادبیات دفاع مقدس، به نقد های ارایه شده پاسخ دادند.
خاطره گویی توسط حاج داود صادقزاده و همرزمش مرتضی آقابالا زاده و پخش کلیپ از دیگر برنامه های نشست بود.
در پایان این نشست  با اهداء لوح سپاس توسط اداره فرهنگ و ارشاد سلامی و بسیج هنرمندان شهرستان مشگین شهر از اساتید و نویسنده کتاب تقدیر شد.
جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان مشگین شهر درسخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و عرض تبریک هفته مبارک بسیج گفت: شعار محوری امسال هفته بسیج، بسیج پاره تن مردم است.
وی افزود: بسیج ضامن بقای اتقلاب و اقتدار کشورمان بسیج و تفکر بسیحی است و امروز همه ما مدیون مجاهدت های بسیجیان و ایثارگران و شهدا هستیم.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان به جایگاه و نقش ادبیات داستانی در انتقال مفاهیم دفاع مقدس گفت: بهترین شیوه انتقال ارزشها و مفاهبم و پیام های دفاع مقدس زبان هنر بخصوص زبان داستان و قصه هست.
 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها