، تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری و فرماندهی انتظامی استان البرز

تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری و فرماندهی انتظامی استان البرز

با هدف توسعه تحقیقات کاربردی و تولید محتوای علمی، تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری و فرماندهی انتظامی استان البرزامضاء شد.
کد خبر: ۱۳۵۲۶۷۳
تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری و فرماندهی  انتظامی استان البرز به گزارش جام جم آنلاین البرزمهندس مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز در مراسم امضای این تفاهم نامه که همزمان با هفته پژوهش و فناوری صورت گرفت با تشریح بخشی از دستاوردها و توانمندی های پارک علم و فناوری البرز  گفت: پارک علم و فناوری البرز یکی از پارک های فعال کشور است که از ایده های فناورانه پژوهشگران و فناوران که قابلیت تجاری شدن دارند حمایت می کند.
وی بر حل مشکلات استان و کشور از طریق حمایت از طرح ها و ایده های فناورانه و علمی تأکید کرد و گفت: اطمینان داریم پارک علم و فناوری البرز و فرماندهی  انتظامی استان (دفتر تحقیقات کاربردی  این فرماندهی) می توانند همکاری های خوبی را شکل دهند.
رئیس پارک علم و فناوری البرز افزود: شرکت های دانش بنیان و فناور توانمندی در پارک حضور دارند که می توانند در زمینه هوشمندسازی پلیس و سایر زمینه ها به کمک نیروی انتظامی بیایند.
سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز نیز با ابراز خرسندی از امضای  تفاهم نامه همکاری با پارک علم و فناوری البرز گفت: از همه کسانی که برای توسعه علم و فناوری و تولید و اشتغال در کشور تلاش می کنند ، تشکر و قدردانی می کنیم ..
سردار محمدیان  با استقبال از گزارش دستاوردها و فعالیت های پارک علم و فناوری البرز خاطرنشان کرد: باید همکاری های دو مجموعه بیشتر شود و در این راستا علاقمند هستیم در اولین فرصت از بخش های مختلف مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز بازدید کنیم.
گفتنی است پارک علم و فناوری البرز در راستای توسعه همکاری با دستگاه های مختلف علمی و اجرایی تعامل با بخش های مختلف را در اولویت برنامه های خود قرار داده است
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها