استاندار یزد خبرداد؛

پیگیری در سطح ملی برای تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان حضرت زینب(س) شهرستان اشکذر

استاندار یزد با اشاره به پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد بیمارستان حضرت زینب(س)، از عزم جدی استان جهت پیگیری تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه در سالجاری خبرداد.
کد خبر: ۱۳۵۲۲۶۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مهران فاطمی در جریان بازدید از بیمارستان حضرت زینب(س) شهرستان اشکذر نبود بیمارستان در شهرستان اشکذر؛ علی رغم نزدیکی به مرکز استان، برخورداری از جمعیت قابل توجه و مجاورت با یکی از محورهای پرتردد استان را یکی از نقاط ضعف استان در حوزه سلامت دانست و اظهارداشت: نبود بیمارستان در شهرستانی که بیش از دو دهه از تاسیس آن میگذرد زیبنده نیست اما خوشبختانه با اقدام ارزشمند فضل الله شکاری؛ خیر نیک اندیش شهرستان و پیگیری مجموعه علوم پزشکی و فرمانداری، عملیات احداث این بیمارستان آغاز شده است.

وی افزود: این مجموعه دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد است و تکمیل و بهره برداری از این بیمارستان نیازمند حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است.

استاندار از تصویب پروژه بیمارستانی حضرت زینب(س) در ستاد ملی مقابله با کرونا و نیز قرارگیری نام این پروژه در لیست مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خبرداد و تصریح کرد: در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قریب به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده اما باتوجه به اینکه این مبلغ برای سال ۱۴۰۱ دیده شده، پیگیری خواهیم کرد تا در صورت امکان تخصیص این اعتبار در سالجاری صورت بگیرد.

فاطمی با بیان اینکه موضوع مذکور هفته آینده و در جریان سفر به تهران پیگیری خواهد شد، خاطرنشان ساخت: علاوه بر این، برنامه ریزی لازم جهت تزریق اعتبار به این پروژه از محل مسئولیت اجتماعی صنایع جهت عدم ایجاد وقف در روند اجرای پروژه، انجام خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها