نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران:

سکه و طلا سقف ۱۴ ماهه را شکستند

نایب اتحادیه طلا و جواهر:

حباب سکه به ۵۰۰ هزار تومان رسید

نایب اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه در طی ماه‌های گذشته حباب سکه روند کاهشی داشت اما امروز به ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: با نوسانات قیمت ارز در بازار تقاضا برای خرید سکه و ارز افزایش یافت.
کد خبر: ۱۳۵۱۷۳۴

به گزارش جام جم آنلاین، محمد کشتی آرای در گفتگو با تسنیم با اشاره به اینکه طی هفته‌های گذشته قیمت اونس جهانی سیر نزولی داشته و هر روزه با کاهش چند دلاری روبه رو بوده است، گفت: برعکس کاهش قیمت‌های جهانی در بازار داخلی به دلیل افزایش و نوسانات قیمت ارز، قیمت طلا و سکه سیر صعودی به خود گرفته است. به نحوی که قیمت‌ هر قطعه سکه نسبت به اول هفته جاری با افزایش 500 هزار تومان مواجهه بوده است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به نوسانات قیمت طلا و سکه، قیمت سکه طرح قدیم 13 میلیون تومان، سکه طرح جدید 13 میلیون و 400 هزار تومان، نیم سکه 6 میلیون 950 هزار تومان، ربع سکه 3 میلیون و 950 هزار تومان و سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی تا این لحظه 2 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گفته وی، قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز با توجه به نوسانات نرخ ارز و طلا امروز 5 میلیون و 710 هزار تومان، هر گرم طلای 18 عیار با 70 هزار تومان افزایش به 1 میلیون 318 هزار تومان و هر گرم طلای 24 عیار 1میلیون 757 هزار تومان به فروخته می‌شود.

نایب اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه از روز شنبه که قیمت ارز با افزایش روبه رو بود در بازار تقاضا برای خرید سکه و ارز افزایش پیدا کرده است، گفت: در هفته گذشته که حباب سکه 250 هزار تومان بود اما این هفته با افزایش 180 هزار تومانی به 440 هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای افزود: نکته قابل توجه اینجاست در طی ماه‌های گذشته حباب سکه روند کاهشی داشت اما امروز حباب سکه به حدود 500 هزار تومان افزایش پیدا کرده است. پیش بینی می شود با توجه به نوسانات کاهشی اونس جهانی قیمت طلا و سکه همچنان تحت تأثیر قیمت ارز باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها