تماشای فیلم و سریال را می توان به عنوان یک یاز مهم ترین و البته بهترین گزینه ها برای گذران اوقات فراغت در نظر گرفت.
کد خبر: ۱۳۵۱۶۵۷
 
دانلود فیلم های ایرانی و خارجی رایگان دوبله مووی لند+ پخش آنلاین زیرنویس چسبیده
 
 
در حقیقت این روز ها طیف زیادی از مردم تماشای فیلم خارجی یا فیلم ایرانی را در صدر انتخاب های خود قرار می دهند تا بتوانند از این طریق اوقات فراغت خود را بگذرانند.

 این شیوه از سرگرمی نه تنها هزینه اندکی دارد ، بلکه هیچ گونه خطری نداشته و جذابیت بالایی هم دارد. همین مورد سبب شده تا بسیاری از مخاطبان این روز ها به دنبال دانلود فیلم جدید باشند با این وجود طیف زیادی از این مخاطبان نمی دانند که برای دانلود فیلم جدید به چه مرجعی مراجعه نمایند.

در حقیقت بیشتر این افراد برای دانلود فیلم ایرانی یا خارجی به گوگل مراجعه می کنند. اما متاسفانه تعداد زیادی از نتایج گوگل فاقد کیفیت لازم برای مخاطبان است. بیشتر این سایتها نمی تواند سلایق مختلف را راضی کرده و یا مطابق این نیاز آنها عمل نمایند.

ما در ادامه این مقاله مروری بر این موضوع خواهیم داشت و راهکارهای مناسبی را هم برای آن ارائه می دهیم. لذا اگر به دنبال فیلم خارجی ، فیلم ایرانی و یا در کل فیلم جدید هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

فیلم خارجی با لینک مستقیم


فیلم های خارجی را می توان به عنوان یکی از بهترین انتخاب های موجود برای گذراندن اوقات فراغت در نظر گرفت. بیشتر این فیلم ها دارای جذابیت های منحصر به فردی هستند که مخاطب را پای نمایشگر میخکوب می کند. صحنه های جذاب، بازیگران معروف، فیلمنامه قوی و... بخشی از جذابیت های این آثار هستند.

 با این وجود دسترسی به آنها اندکی برای ایرانیان دشوار است. اغلب سایتهایی که فیلم های خارجی را ارائه می دهند، دارای مشکلات متعددی هستند. یکی از این مشکلات نبود فایل زیرنویس یا دوبله فارسی مناسب است. بدون شک شما هم تا کنون فیلم هایی را دانلود کرده اید که زیرنویس و یا صوت دوبله آنها هماهنگ نبوده است.

 این مشکل به نوبه خود می تواند لذت تماشای یک فیلم زیبا را از بین ببرد. تاخیر در بارگذاری فیلم ها نیز از دیگر مشکلاتی است که در این سایت ها دیده می شود. برای مثال برخی از فیلم‌های خارجی با گذشت چند ماه از انتشارشان، تازه بر روی وب سایت های ایرانی قرار می گیرد. این در نوع خود باعث عقب ماندن مخاطب ایرانی از مخاطب جهانی می شود. مازاد بر این فیلم های خارجی دارای تنوع بسیار زیادی هستند که در رسانه‌های ایرانی تنها بخش معدودی از آنها قرار می گیرد. مجموع این موارد در کنار هم دیگر سبب شده تا تماشای فیلم خارجی برای ایرانیان اندکی مشکل باشد.

وب سایت مووی لند سعی کرده تا به نحوی این مشکل را برطرف سازد. در رسانه مووی لند جدیدترین فیلم های خارجی با زیرنویس و صوت دوبله تست شده قرار می گیرد. افزون بر این موارد تمام فیلم های خارجی با فاصله اندکی از انتشار آنها در این رسانه منتشر می شود. نکته قابل توجه در رابطه با این رسانه آرشیو بسیار بزرگ آن می باشد. به گونه‌ای که هزاران فیلم خارجی را در خود دارد و همین مورد سبب شده تا بتواند به سادگی سلایق مختلف را راضی کند.

این فاکتورها در کنار هم دیگر سبب شده تا به عنوان مرجع مناسبی برای عاشقان سینما شناخته شود. لذا اگر شما هم به دنبال فیلم خارجی هستید، می توانید هم اکنون به رسانه مووی لند مراجعه فرمایید.

فیلم ایرانی جدید با کیفیت مناسب


فیلم های ایرانی را می توان جزو محبوب ترین تولیدات سینمایی برای ایرانیان دانست. تمام این فیلم ها مطابق با ذائقه و فرهنگ ایرانیان تولید می‌شود. به همین جهت است که اغلب مخاطبان می‌توانند به سادگی با آن ها ارتباط برقرار کنند. با این وجود هنوز هم مشکلاتی در زمینه دسترسی به این آثار وجود دارد.

یکی از این مشکلات عدم پوشش دهی تمام آثار ایرانی است. به گونه ای که اغلب سایت های فعال در این زمینه، تنها به تعداد محدودی از آنها بسنده کرده ند. افزون بر این موارد این سایت ها دارای تبلیغات بسیار زیادی هستند و همین مورد باعث می‌شود تا گردش در آنها بسیار دشوار شود. نبود کیفیت مناسب ، از دیگر مواردی است که کار مخاطبان را دشوار کرده است.

 رسانه مووی لند با شراف بر این مشکلات سعی کرده تا گامی در جهت رفع آنها بردارد. به همین جهت است که در این رسانه کلیه آثار ایرانی با کیفیت های مختلف بارگذاری شده اند. همچنین تمام تبلیغات از روی وبسایت حذف شده است. این مورد باعث شده تا وبگردی در این وب سایت بسیار ساده باشد. افزون بر این موارد مووی لند بیش از هزار فیلم ایرانی و جذاب را در وبسایت خود بارگذاری نموده است. این موضوع باعث شده تا مووی لند گزینه ای مناسب برای عاشقان فیلم ایرانی باشد.


فیلم جدید 2021 2022


اگر جزو عاشقان سینما باشید، حتما تاکنون عبارت دانلود فیلم جدید را در اینترنت جستجو کرده اید. در واقع عاشقان سینما همواره تمایل دارند تا فیلم های به روز دنیا را در لیست برنامه های خود قرار دهند. با این وجود زمانی که این عبارت را در گوگل جستجو می کنید، با انبوهی از وبسایت ها مواجه می شوید.

 اغلب این سایت ها، توضیحاتی در رابطه با این فیلم ها ارائه داده اند و لینکی برای دانلود ندارند. از طرفی دیگر آن دسته از رسانه ها هم که این آثار را سریع تر ارائه می‌دهند، نمی‌توانند زیرنویس، صوت دوبله و یا کیفیت ایده آل از آنها را قرار دهند. این فاکتور به نوبه خود سبب می شود تا دسترسی به فیلم جدید برای مخاطبان ایرانی اندکی دشوار باشد. مووی لند سعی کرده تا به نحوی این موضوع را برطرف سازد.

 به همین جهت بوده که این رسانه همواره جدیدترین آثار دنیا را در سریع ترین زمان ممکن بر روی وبسایت خود بارگذاری نموده است. لازم به ذکر است که تمام آثار بارگذاری شده در این رسانه دارای لینک دانلود معتبر و کیفیت های مختلف هستند. همچنین برای تمام آثار خارجی هم زیرنویس یا صوت دوبله هماهنگ قرار می گیرد. ترکیب این موارد در کنار هم دیگر سبب شده تا مووی لند گزینه ای مناسب برای دانلود فیلم جدید باشد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها