همزمان با برگزاری کنگره ملی 3000 شهید استان ایلام

31 زندانی نیازمند از زندان آزاد شدند

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دفاع مقد‌س برای مردم ‌سرزمین ایلام میدان آزمایش بزرگی بود، گفت: آز‌مایشی که ایلامی‌های ‌سربلند از با‌عظمت و باشکوه از آن به درآمدند.
کد خبر: ۱۳۵۰۸۲۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در کنگره شهدای استان ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای استان ایلام اظهار داشت: پاسداران خادم و نوکر ملت ایران هستند و پیشمرگ شما ملت خواهند بود.

وی با بیان اینکه امروز افتخار می‌کنم که در بین مردم شهیدپرور ایلام حضور یافتیم، افزود: ایلام سرزمین شهیدان است؛ افتخار می‌کنیم که امروز خدواند متعال اذن فرمود تا در محضر مردمان این سرزمین توفیق و شرف حضور پیدا کنم. مردم ایلام همانند ارتفاعات رفیع‌اش بلندمرتبه هستند. شایسته و تحسین ستایش هستند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دفاع مقد‌س برای مردم این سرزمین میدان آزمایش بزرگی بود؛ تصریح کرد: آز‌مایشی که ایلامی‌های سربلند از با‌عظمت و باشکوه از آن به درآمدند؛ آنان همانند دشت‌ها و کوه‌هایشان سربلند هستند و زیباترین و جامع‌ترین تعابیر در مورد مردم این سرزمین را رهبر معظم انقلاب فرمودند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایلام فقط سرزمین شهید‌ان این استان نیست، ادامه داد: کوه‌های ایلام مفتخرند که بر صورت و قامت شهیدان بوسه زده‌ند و شاهد نجوا‌های شبانه رزمندگان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم در ایلام در جنگ درخشیدند، گفت: مردم این استان به تاریخ این کشور عظمت بخشیدند؛ مردم این استان در تمام نقاط راه را بر دشمن بستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها