لایروبی رودخانه خرم‌آباد آغاز شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت :عملیات لایروبی رودخانه خرم‌آباد (خرم رود) با هدف جلوگیری از سیلاب احتمالی آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۴۶۵۶۲
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: احمدرضا دالوند بیان کرد: در پی بارندگی های چند روز اخیر، از وضعیت رودخانه شهر خرم آباد بازدید میدانی به عمل آمد که پس از بررسی شرایط، تصمیماتی مبنی بر ساماندهی حریم و بستر خرم رود اتخاذ و ابلاغ گردید.
 
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان که تجهیزات و خودروهای مختص لایروبی رودخانه را در اختیار دارند، باید ظرف یک هفته نسبت به همکاری با شهرداری خرم آباد در این راستا اقدام کنند.
 
دالوند عنوان کرد: به منظور اثربخشی بیشتر و سرعت عمل در روند ساماندهی رودخانه شهر خرم آباد، هر کدام از دستگاه های اجرایی استان مسوولیت لایروبی محدوده معینی از آن را عهده دار شده و از امروز فعالیت خود را آغاز کرده اند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان افزود: علاوه بر لایروبی رودخانه، پاکسازی حریم و بستر خرم رود از زباله ها بخش دیگری از عملیات ساماندهی می‌باشد که امید می رود با همکاری دستگاه های اجرایی، این فرآیند در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام برسد.
 
دالوند گفت: عملیات ساماندهی خرم رود صرفا با استفاده از تجهیزات و امکانات دولتی اجرایی شده و به دلیل صرفه جویی در هزینه و کاهش زمان، از ظرفیت بخش خصوصی استفاده نشده است.
 
وی گفت: عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه های لرستان تنها به شهر خرم‌آباد محدود نخواهد شد و در تمامی شهرستان ها طی یک بازه زمانی مشخص پیگیری و اجرایی می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها