دختر جوان که سودای خوانندگی در لس‌آنجلس را داشت برای رهایی از بدهی یک میلیاردی خواستگارش، نقشه ربودن او را اجرا کرد.
کد خبر: ۱۳۴۵۳۲۸

اوایل هفته گذشته مرد جوانی با حضور در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی مدعی شد، دو مرد وی را ربوده و قصد کشتن‌اش را داشتند.

شاکی در تحقیقات گفت: دو سال قبل با دختری جوان درکلاس‌های پیانو آشنا شدم. ارتباط‌مان ادامه داشت و حتی شب‌ها در فضای مجازی با هم در ارتباط بودیم. او عاشق سفر به لس‌آنجلس و ادامه کار هنری‌اش در آنجا بود. در این مدت تمام هزینه‌هایش را من پرداخت می‌کردم و برایش هدایای گرانقیمت می‌خریدم. بعد از دوسال وقتی فهمیدم هیچ علاقه‌ای برای ازدواج با من ندارد‌، خواستم یک میلیارد تومانی را که در این دو سال برایش هزینه کردم‌، بازگرداند.

این مرد ادامه داد: نزدش رفتم و مشغول حرف زدن با هم بودیم که دو مرد که دستبند به دست داشتند به من نزدیک شدند. آنها می‌گفتند پلیس هستند و من تحت‌تعقیبم. هر چه گفتم اشتباه می‌کنید، توجهی نکردند. مرا به خانه‌ای در جنوب شهر بردند و آنجا زندانی‌ام کردند. کارت‌های بانکی‌ام و رمزش را از من گرفتند و روز بعد با دست و پای بسته رهایم کردند. وقتی همان شب به اداره پلیس رفتم، فهمیدم آنها مامور قلابی بودند. گمان می‌کنم دختر مورد علاقه‌ام با آنها همدستی کرده باشد تا از من انتقام بگیرد و از او نیز شکایت دارم.

به این ترتیب، دو مامور قلابی و دختر مورد علاقه شاکی تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند. چند روز پیش ابتدا دختر جوان بازداشت شد. او منکر هر‌گونه آشنایی با دو متهم فراری بود اما در ادامه تحقیقات اعتراف کرد و گفت: ابتدا به این جوان علاقه داشتم اما او همه‌چیز را در پول می‌دید و می‌گفت باید با او ازدواج کنم و در ایران بمانم اما رویاهای من در لس‌آنجلس و خواننده‌شدن بود. کم‌کم علاقه‌ام به او کمتر شد. در ادامه با یک پسر موسیقیدان و خواننده از طریق اینستاگرام در آمریکا آشنا شدم‌. او بعد از مدتی از من خواستگاری کرد و خواست برای رسیدن به رویاهایم با او ازدواج کنم تا بتوانم به آمریکا بروم که قبول کردم. برای خلاصی از تهدید‌های شاکی که پول‌هایش را می‌خواست، نقشه ربودن وی را طراحی کردم و از پسر‌عمویم و دوست او خواستم که پسر جوان را با زور و تهدید در پوشش پلیس، گروگان بگیرند.

محمد‌رضا صاحب‌ جمعی‌، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران‌ در این‌باره‌ به جام‌جم گفت: با اعتراف این دختر، دو مردی که همدستش بودند هم در عملیات‌های جداگانه پلیسی بازداشت شدند و به جرایم خود اعتراف کردند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها