يك مشاور تغذيه و رژيم درمانى در گفتگو با جام جم از موقتى بودن اثرات استفاده از دستگاه هاى كاهش وزن مى گويد

استفاده از دستگاه هاى لاغرى؛ مسيرى پر هزينه با عمرى كوتاه!

در کل دستگاه های لاغری وسیله بسیار خوبی برای کسب درآمد زیاد برای وارد کنندگان ، دلالان آن و کاربران آن است، اما روشى درست و مطمين برای سالم ترشدن و لاغر شدن نیست.
کد خبر: ۱۳۴۳۷۲۲

مهرداد رحيم زاده، مشاور تغذيه و رژيم درمانى با بيان اين مطلب افزود: چاقی حاصل فرایند مثبت کالری های اضافی مصرفی نسبت به کالری سوخته شده در بدن است که که به صورت چربی در بدن انباشته می شود و این روزها به خاطر مصرف خوراکی های لذت بخش و همینطور کم شدن تحرک عمومی به شکل فزاینده‌ای در حال گسترش است. همه کالری های اضافه خورده شده در بدن فقط و فقط به صورت چربی ذخیره می شود یعنی چه شما پروتئین خورده باشید چه کربوهیدرات و چه چربی همه اینها در بدن تبدیل به چربی می شوند و اتفاق بد اینجاست که چربی در بدن قابلیت این را ندارد که تبدیل به چیز دیگری بشود و فقط باید بسوزد ؛ نه راه دفع چربی در بدن وجود دارد و نه تبدیل به چیز دیگری می شود.

وى تاكيد كرد: اگر شما می‌خواهید خوش اندام باشید باید آنرا با تمرین در تغيير و اصلاح سبك زندگى و نوع تغذيه آن به دست بیاورید وگرنه رسيدن به اين هدف با مصرف قرص لاغرى یا دستگاه نمی شود. توصیه من به افرادى كه بدنبال كاهش وزن هستند این است که به جای این که دنبال خرج کردن پول زیاد برای کارهای بیهوده باشند تا بتوانند عذاب وجدان چاقی را از خود بکاهند و بدانند كه حذف غذاهای ناسالم و افزایش تحرک، کار سختی نیست و فقط سعی کنند که در حد امکان مسیر های خود را طوری تنظیم کنند كه پیاده روی بیشتری داشته باشد و همینطور با یک مشاور تغذیه امین، یک رژیم غذایی سالم را پیگیری کنند.

پونه شيرازى - سلامت

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها