دكتر عبدالرحمن كشوري معاون انرژي سازمان پدافند غیرعامل کشور از منطقه صنعتي شمال غرب اصفهان بازديد كرد.
کد خبر: ۱۳۴۱۹۴۶
به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛ در اين نشست ابتدا مدير عامل پالايشگاه اصفهان گزارشي از فعاليت هاي اين شركت ارائه كرد و گفت: پالايشگاه اصفهان از نظر تنوع توليد رتبه اول كشور را به خود اختصاص داده است و از لحاظ توليد بنزين رتبه سوم و از لحاظ توليد ديزل  رتبه دوم را در كشور دارد.
مرتضي ابراهيمي با اشاره  به اينكه شركت پالايش نفت اصفهان حدود 20  درصد سوخت كشور را تأمين مي كند، افزود: پالايشگاه در حال اجراي پروژه هاي عظيم ملي همچون تصفيه گازوئيل است.
رحمان  طهماسبي مسئول پدافند غيرعامل شركت پالايش نفت اصفهان نيز به تشريح گزارش مبسوطي  از اقدامات صورت گرفته، برنامه‌ریزی شده و در حال پيگيري كه در حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل و مديريت شرايط اضطراري و به منظور كاهش ميزان آسيب پذيري، استمرار توليد، پايداري ملي و ... انجام گرفته است، پرداخت.
پس از آن مديران منطقه با توجه به پتانسيل هاي موجود خويش چالشهاي پيش رو را مطرح كردند و براي چالشها راهكار ارائه شد
 دكتر عبدالرحمن كشوري  نيز طي سخناني از فرماندهي ارشد پدافند غيرعامل و مديريت شرايط اضطراري  شهرك انرژي شمال غرب اصفهان به خاطر اقدامات مطلوب صورت گرفته در اين حوزه تقدير كرد و همچنين اقدامات پدافند غيرعامل شركت پالايش نفت اصفهان در قالب دستورالعمل ها و برنامه های پدافند غیرعامل را  ارزشمند توصيف نمود.
  وي افزود: با اقدام‌هایی که در حوزه پدافند غیرعامل در صنعت نفت و گاز کشور انجام شده، به مردم این نوید را می دهیم که توسعه در  اين مسير به خوبی انجام مي شود.
دكتر كشوري همچنين آمادگي همكاري همه جانبه سازمان پدافند غیرعامل کشور با اين منطقه را اعلام كرد.
در انتهای این مراسم، توافقنامه‌ برنامه‌های پدافند غیرعامل  سال 1400 منطقه نفتي  نيز به امضا رسید..
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها