سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز

هشدار پلیس به خریداران در فضای مجازی

ماجرای پیدا کردن محل اختفای طلای منازل با دستگاه فلزیاب از سوی سارقان به یکی از سوژه‌های فضای مجازی تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۳۴۱۷۸۰
هشدار پلیس به خریداران در فضای مجازیبه گزارش جام جم آنلاین البرز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ چند وقتی است که برخی صفحات مجازی کشف طلای منازل افراد از طریق دستگاه فلزیاب را مطرح کرده اند که این موضوع باعث نگرانی کاربران درخصوص این نوع از سرقت شده است.
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: موضوع طلایابی سارقان از طریق دستگاه فلزیاب در منازل چندان دقیق نیست؛ سارقان معمولا بر حسب تجربه محل اختفای طلا را پیدا می کنند اما دستگاه هایی دارند که به وسیله آن از طلا بودن جسم فلزی مطمئن می شوند.
او افزود: شعار امسال نیروی انتظامی، پلیس هوشمند، امنیت پایدار است که اقدامات خوبی در راستای این شعار انجام شد.
سرهنگ نادربیگی با بیان این که بیشتر جرایم استان در حوزه سرقت است، گفت: از سال گذشته تا کنون بیش از چهل طرح برای دستگیری سارقان و مالخران انجام شده است.
او افزود : شهروندان حتما هنگام خرید اجناس از سایت های اینترنتی و برنامه های هوشمند دقت کنند و اگر شک کردند که این اموال سرقتی است حتما موضوع را با پلیس درمیان بگذارند.
رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به این که نسبت به سال گذشته رشدی در زمینه سرقت نداشته ایم، گفت: شهروندان می توانند دزدگیرهای منازل شان را به سامانه مها  متصل کنند تا به محض وقوع سرقت، موضوع به اطلاع پلیس برسد.
او افزود: مشغول ساماندهی بازار خودروی کیانمهر درخصوص استقرار نیروی انتظامی در آن محل هستیم زیرا بررسی ها نشان داد که برخی افرادی که در این بازار اقدام به فروش خودرو می کردند دارای سابقه قضایی بودند بنابراین این بازار فعلا پنجشنبه ها و جمعه ها با دستور دادستان مرکز البرز تعطیل است.
سرهنگ نادربیگی گفت: شهروندان در محیط های خلوت سوار خودروهای سواری نشوند و حتما از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
او افزود: درصد قابل توجهی از قتل هایی که در البرز اتفاق می افتد براثر درگیری است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها