مرد همسرکش برای دومین بار محاکمه شد

همسرم مستحق مرگ بود!

مرد میانسال در یک درگیری چشمش کور شد

درخواست قصاص چشم برای پسر همسایه

پرونده مردی که در جریان یک درگیری، مرد همسایه‌شان را از ناحیه یک چشم کور کرده بود با صدور جلب به دادرسی به دادگاه ارسال شد.
کد خبر: ۱۳۴۱۶۴۵

به گزارش خبرنگار حوادث جام‌جم آنلاین، این مرد جوان متهم است که آبان سال گذشته در یکی از خیابان‌های منطقه خلیج‌فارس تهران با مرد 49 ساله همسایه‌شان درگیر و باعث کوری یک چشم وی شد. با تحقیق از شاکی وی به پلیس گفت: چند روز قبل از این ماجرا، همسرم در حال عبور از خیابان بود که مادر متهم که همسایه‌مان است سطل آبی روی وی ریخت و همین باعث شده با هم دعوا کنند. چند روز بعد پسر این زن همین موضوع را کینه کرده و به هواخواهی از مادرش با من درگیر شده و با چاقو ضربه‌هایی  به من زد که باعث کوری یک چشمم شد.

بعد از آن متهم بازداشت و زندانی شد. شاکی نیز برای او درخواست قصاص چشم کرد. متهم با گذشت 11 ماه از ماجرا برای شرکت در آخرین جلسه بازپرسی به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: آن روز تازه از سرکار به خانه آمده و مهمان داشتیم. زنگ در خانه زده شد و مادرم از خانه بیرون رفت که صدای مشاجره‌اش را با افرادی شنیدم. بیرون آمدم و دیدم شاکی، همسرش و چند نفر دیگر آمده‌اند و درحال درگیری با مادرم هستند. من به هواخواهی از مادرم وارد ماجرا شده و با مرد همسایه درگیر شدم. مهمان‌های‌مان هم بیرون آمده و با بقیه درگیر شدند. نفهمیدم چطور شد در آن دعوا مرد همسایه را زخمی کردم و باعث شدم بینایی یکی از چشمانش را از دست دهد.

متهم به زندان بازگشت و پرونده او با صدور جلب به دادرسی به اتهام کور کردن چشم شاکی برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها