هادی زینی وند، کرم نعمتی اعضای شورای شهر خرم آباد از سطح منطقه سه بازدید و خواستار رفع مشکلات و توسعه فضای سبز و ساماندهی زمین های بایر شدند.
کد خبر: ۱۳۴۱۵۳۴
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: هادی زینی وند اظهار کرد: با استفاده از گسترش و ارتقا سرانه فضای سبز می توان از توسعه بی قواره شهر جلوگیری کرد. کمبود فضای سبز یکی از مشکلات اساسی شهر خرم آباد و به ویژه منطقه سه است.
 
وی افزود: همین پایین بودن سطح کاربری فضای سبز و پراکندگی نامناسب آن، مشکلاتی را به وجود آورده است.
 
زینی وند بیان کرد: نقش و جایگاه فضای سبز در ارتقای کیفی محیط شهری بر همگان آشکار است زیرا پارک‌ها و فضاهای سبز برای شهر به منزله ریه برای انسان است.
 
وی ادامه داد: از طرفی مکان‌یابی و احداث کاربری‌های شهری همچون پارک و فضای سبز از نیازهای اساسی است که در راستای رفاه و آسایش شهروندان و حل مشکلات مناطق باید انجام شود.
 
این عضو شورای شهر خرم آباد عنوان کرد: فضای سبز شهری و پارک‌های موجود در شهر ارزش تفریحی دارند و محل مناسبی برای سپری کردن اوقات فراغت مردم به شمار می‌آیند.
وی گفت: این فضاها در موارد بسیاری از توسعه بی قواره و نسنجیده شهرها جلوگیری می کنند و لازم است تا در منطقه سه شهر خرم آباد این مهم نیز در اولویت کاری قرار بگیرد.
 
کرم نعمتی، دیگر عضو شورای شهر خرم آباد بیان کرد: ساماندهی زمینهای بایر در منطقه سه باید متناسب با پتانسیل ها و در نظر گرفتن شرایط منطقه صورت بگیرد.
 
وی اظهار کرد: وجود زمینهای رها شده در سطح شهر خرم آباد یکی از بزرگترین معضلات به شمار میرود.
 
نعمتی  گفت: زمین های بایر به لحاظ اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی و فرهنگی اثرات سویی بر شهر و شهروندان میگذارد و بعضاً امنیت محدودهی شهری را به خطر میاندازد.
 
نعمتی افزود: وجود زمین های بایر در سطح منطقه سه نسبت به سایر مناطق بیشتر است.
 
این عضو شورای شهر خرم آباد بیان کرد: لازم است تا شهردار منطقه سه شهر خرم آباد، با توجه به پتانسیلهایی که چنین زمینهایی دارند، بادر نظرگرفتن شرایط اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و … ساماندهی های لازم را انجام دهد.
 
فاطمه حافظی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها