حمیدرضا صفریان، عضو شورای شهر خرم آباد گفت: برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه دو شهر خرم آباد لازم و ضروری است.
کد خبر: ۱۳۴۱۱۵۲
به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  این عضو شورای شهر خرم آباد، خواهان رفع مشکلات موجود در ترمینال برون استانی شد و گفت: باید کارواش، تعویض روغن، تجهیزات دوربین مدار بسته در ترمینال فراهم شود.

صفریان در ادامه از مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری خرم آباد نیز خواست تا هر چه سریعتر به مشکلات ترمینال های کوهدشت و الشتر نیز رسیدگی شود و وضعیت نامناسب این ترمینال ها را سروسامان دهد و آنها را از وضعیت تعطیلی خارج سازد.

وی ادامه داد: وضعیت فضای سبز پشت ترمینال برون استانی بسیار نامطلوب است و باید نسبت به درختکاری وکاشت چمن در این فضا هر چه سریعتر اقدام شود.

این عضو شورای شهر خرم آباد در ادامه از دره اسدآبادی نیز بازدید و بیان کرد: وضعیت بوجود آمده در این منطقه بسیار تاسف آور است و متاسفانه وضعیت بهداشتی که در حال حاضر در منطقه حاکم است زیبنده مردم و شهر نیست و شهرداری باید با کمک سایر دستگاهها مشکلات این منطقه را هر چه سریعتر رفع نماید.

 
رئیس شورای شهر خرم آباد خطاب به شرکت آب و فاضلاب خواستار هر چه سریعتر رفع مشکل ورود فاضلاب به رودخانه کرگانه شد.
 
رضا بیرانوند وضعیت ساکنین اطراف دره اسدآبادی را بسیار نامطلوب دانست و افزود: در شان این مردم نیست که با این وضعیت در این محله زندگی کنند.

وی با انتقاد از سایر دستگاهها که متولی ساماندهی رودخانه هستند؛ خواست تا با توجه به شروع فصل پاییز و بارندگی ، پاک سازی رودخانه کرگانه در دستور کار قرار بگیرد.

بیرانوند همچنین از شرکت آب و فاضلاب شهرستان خرم آباد خواست تا مشکل ورود فاضلاب به رودخانه کرگانه را هر چه سریعتر رفع نماید زیرا باعث شده تا سلامت و وضعیت بهداشت در این منطقه در خطر باشد.

وی تصریح کرد: از ساکنین این محله خواست با افرادی که به صورت شبانه نخاله های ساختمانی و زباله خود را در رودخانه رها می کنند برخورد نمایند زیرا این محل زندگی می باشد و باید مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند.
 
 
حجت اله احمدی پور عضو شورای شهر خرم آباد بر راه اندازی پلیس ساختمان در منطقه دو شهر خرم آباد تاکید کرد.
 
  احمدی پور از شهردار منطقه خواست تا با نظارت بیشتر و راه اندازی پلیس ساختمان و جلوگیری از ساخت وساز، وضعیت این محله را ساماندهی نماید.

وی اظهار کرد: وضعیت تنظیف محله، بهداشت، روشنایی و … در این منطقه دارای مشکلات زیادی است و لازم است هر چه سریعتر جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم این منطقه این مشکلات رفع شوند.

حمیدرضا صفریان و حجت اله احمدی اعضای شورای شهر، رضا بیرانوند رئیس شورای شهر، محمد فتحی بیرانوند شهردار منطقه ۲، احمد بیرانوند مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری و مهدی صفر بیرانوند مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری در این بازدید حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها