تأکید رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران بر ارائه پیشنهادات مسئولان شرق استان در جهت افزایش توسعه و جلوگیری از نبایدها

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران بر ارائه پیشنهادات مسئولان شرق استان در جهت افزایش توسعه و جلوگیری از نبایدها تاکید کرد
کد خبر: ۱۳۴۰۶۰۶

تأکید رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران بر ارائه پیشنهادات مسئولان شرق استان در جهت افزایش توسعه و جلوگیری از نبایدهاحجت الاسلام ابوترابی فرد، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران در چهارمین نشست این شورا که در شهر آبعلی شهرستان دماوند برگزارشد تاکید کرد:
هدف از برگزاری نشست‌های منطقه ای، ارتباط نزدیکتر شهرستانهای اقماری استان تهران با یکدیگر و تعامل شوراهای فرهنگی در جهت هم‌افزایی در جریان مسایل فرهنگی و همفکری برای پیشبرد اهداف شوراهای فرهنگ عمومی است.

وی خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی به ارتقای سطح فرهنگ عمومی شهرستان‎‌ها کمک می‌کند و تجارب موفق در این زمینه، راه را برای دیگر شهرستان‌ها هموار می‌کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد:برخی اقدامات صورت گرفته در شورای فرهنگ عمومی در شرق استان تهران قابل تقدیر است و با توجه به ارائه گزارشات در حوزه ارتقای فرهنگ عمومی، باید در جهت حراست و ارتقای آنها قدم برداشت.
حجت الاسلام ابوترابی فردگفت:برگزاری نشست منطقه‌ای شورای فرهنگ عمومی به صورت دوره‌ای، اقدامی موثر است که به هم‌افزایی و فعالیت مشترک بین شهرستان‌ها کمک خواهد کرد.
وی یادآورشد:تهدیدات فرهنگی در شرق استان تهران تهدیدهای مشترکی است؛ چرا که این مناطق دارای جاذبه گردشگری است که ضمن خلق فرصتهای مختلف، تهدیدهایی نیز به همراه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها