مشخص شدن راه یافتگان به مرحله نهایی جشنواره مجازی کمانچه نوازان لرستان

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از پایان مرحله انتخاب نخستین جشنواره مجازی کمانچه نوازان لرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۸۲۲۷
مشخص شدن راه یافتگان به مرحله نهایی جشنواره مجازی کمانچه نوازان لرستان به گزارش جام جم انلاین لرستان: فرید رحمتی گفت: از میان آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، 17 اثر به مرحله نهایی راه یافته که در این میان 6 اثر در رده سنی الف(10 تا 15 سال)،7 اثر در رده سنی ب(16 تا 20سال) و همچنین ۴ اثر در رده سنی ج(21 تا 25 سال) موفق به کسب امتیاز برتر شدند.

وی افزود: داوران مرحله نخست جشنواره؛ استاد فرج علیپور، فرشاد سیفی و حامد فیضیان بودند که با نهایت دقت نظر آثار را نظاره و با در نظر گرفتن سطح کیفی آنها، نتایج را اعلام نمودند.

رحمتی تصریح کرد: جشنواره مجازی کمانچه نوازان لرستان پاسداشتی از سال ها حضور درخشان استاد علی اکبر شکارچی در عرصه موسیقی کشور است و امیدواریم زمینه ساز شناسایی استعداد نوجوان و جوان کمانچه نواز باشد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان  اظهار کرد: بزودی به راه یافتگان گرامی جشنواره اطلاع خواهیم داد تا برای رقابت در مرحله نهایی آمادگی جدی تری داشته باشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها