با پیگیری شهردار برازجان محقق شد؛

تحویل 500 تن قیر برای آسفالت کوچه ها

سرپرست شهرداری برازجان در آیین آغاز عملیات اجرایی آسفالت معابر اعلام کرد؛

پیش به سوی برازجان زیست پذیر

((تلاش جهادی برای آسفالت معابر شهری برازجان، گامی بلند در جهت توسعه‌ی شهری))؛این گفته مهندس بهزاد احمدی فرد ،سرپرست شهرداری برازجان در آیین آغاز عملیات جهادی آسفالت معابر شهری برازجان است .
کد خبر: ۱۳۳۷۶۱۲

 

جام جم آنلاین بوشهر-زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار


((تلاش جهادی برای آسفالت معابر شهری برازجان، گامی بلند در جهت توسعه‌ی شهری))؛این گفته مهندس
بهزاد احمدی فرد ،سرپرست شهرداری برازجان در آیین آغاز عملیات جهادی آسفالت معابر شهری برازجان است .
وی گفت : تسهیل در عبور و مرور، فراهم نمودن زمینه دسترسی راحت تر شهروندان به مناطق مختلف شهری و تحقق شعار عدالت در توسعه‌ی شهری از اولویت های شهرداری برازجان است و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این مهم محقق شود زیرا توسعه‌ی متوازن و عادلانه‌ی مناطق مختلف شهر را تنها راه توسعه‌ پایدار شهر می‌دانیم.

این مسئول با قدردانی از تلاش شبانه روزی کارکنان حوزه‌ عمرانی شهرداری ادامه داد: در روزهای گذشته عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان شهید خمشایا به مساحت یک هزار و ۳۰۰ متر مربع و خیابان 12 متری حد غرب بازار روز و کوچه‌ی منشعب به آن به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع به اتمام رسیده است.

احمدی فرد افزود: نقاط مختلف شهر، بصورت مستمر در حال بررسی بوده و با تلاش همکاران ارجمندمان در تمامی بخش‌های عمرانی و خدماتی سعی بر مرتفع نمودن مشکلات موجود خواهیم نمود که انتظار می رود با تلاش همکاران مجموعه‌ خدمتگزار شهرداری برازجان و همراهی و همدلی شهروندان عزیز برازجانی اهداف مورد نظر محقق گردد .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها