به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مشترکین،خاموشی معابر و مشکل شبکه را به سامانه 121 یا اپلیکیشن برق من اعلام کنند.
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: مشترکین خاموشی معابر ، خرابی یا اختلال در شبکه را از دو روش ؛ سامانه 121 مرکز فوریت های برق یا اپلیکیشن برق من اعلام کنند.
مهندس مصطفی طبیبی افزود: سامانه 121 علاوه بر اعلام خاموشی امکانات جدیدی نیز به آن اضافه شده که هم استانیها می توانند برای دریافت بهتر خدمات از آن استفاده کنند.
وی اظهار کرد:یکی از امکانات اضافه شده ، امکان ثبت شماره تلفن همراه برای اطلاع رسانی و ارسال صورتحساب برق به مشترک است که در قابلیت جدید این سامانه، شهروندان می توانند برای اعلام قطعی برق محل سکونت خود بدون اتصال به اپراتور با وارد کردن شناسه قبض یا شماره تلفن همراهی که صورتحساب برق به آن پیامک می شود، خاموشی خود را ثبت کنند.
وی گفت :مشترکین می توانند پس از وارد کردن شناسه قبض یا شماره تلفن همراه، قطعی برق آن منطقه در سامانه ثبت و توسط مرکز اتفاقات پیگیری می شود.
طبیبی در ادامه گفت: مشترکین علاوه بر اعلام خاموشی معابر و خرابی شبکه، می توانند از خاموشی های ساعات آینده در این سامانه مطلع شوند.
وی اضافه کرد: این سامانه به گونه ای بروز رسانی شده تا در صورت اشغال بودن خطوط، تماس گیرندگان بدون قرار گرفتن در صف انتظار بتوانند درخواست های خود را ثبت کنند.
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق اظهار داشت: علاوه بر تماس با سامانه فوریت های برق 121 ، مشترکین می توانند از طریق اپلیکیشن برق من نیز خاموشی های خود را اعلام کنند. با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن های همراه ، این امکان برای مشترکین فراهم می شود تا قطعی برق، مشکل روشنایی معابر و آسیب دیدگی شبکه و تاسیسات برق را ثبت و پیگیری کنند.
طبیبی گفت: در امور فوریت های برق 121 سیستم نظرسنجی در خصوص کیفیت خدمات ارائه شده و نحوه پاسخگویی اپراتور راه اندازی شده که اطلاعات آن پس از دریافت در فرایند فعالیت ها مورد بررسی قرار می گیرد.