همزمان با هفته تعاون از سوی مدیر شعب استان بوشهر تشریح شد:

اقدامات بانک توسعه تعاون در حوزه تعاون استان

مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر در گفت وگویی با جام جم آنلاین به مناسبت هفته تعاون ضمن اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون از ابتدای تاسیس تاکنون علاوه بر نقش تاثیر گذار در حوزه پولی و بانکی کشور تلاش کرده است تا با اقدامات موثر در رونق‌بخشیدن به حوزه تعاون اثرگذاری بی مانند خود را به اثبات رساند، گفت: عملکرد و فعالیت بانک توسعه تعاون در 12 سال فعالیت خود معطوف به توسعه و رونق کمی و کیفی بخش تعاون و فعالان این حوزه بوده است.
کد خبر: ۱۳۳۵۸۴۶

 

سید مجتبی حسینی مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر در گفت وگویی با جام جم آنلاین به مناسبت هفته تعاون ضمن اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون از ابتدای تاسیس تاکنون علاوه بر نقش تاثیر گذار در حوزه پولی و بانکی کشور تلاش کرده است تا با اقدامات موثر در رونق‌بخشیدن به حوزه تعاون اثرگذاری بی مانند خود را به اثبات رساند، گفت: عملکرد و فعالیت بانک توسعه تعاون در 12 سال فعالیت خود معطوف به توسعه و رونق کمی و کیفی بخش تعاون و فعالان این حوزه بوده است.

سید مجتبی حسینی افزود: این بانک جوان توسعه‌ای در حال حاضر با 11 شعبه و یک باجه در استان بوشهر در حال خدمت‌رسانی است . همچنین برابر اساسنامه مصوب، بانک توسعه تعاون موظف است 70 درصد از تسهیلات پرداختی را در چرخه فعالیت اقتصادی بخش تعاون قرار داده و 30 درصد مابقی تسهیلات اعتباری تخصیصی به بخش خصوصی تعلق می گیرد که آمارها و ارقام عملکردی این بانک حاکی از تحقق این موضوع است.


مدیر شعب استان بوشهر با تاکید بر اینکه بانک توسعه تعاون با هدف‌گذاری و اولویت قرار دادن موضوع جهش تولید در سال 1399 و مانع زدایی از تولید در سال جاری تاکنون در بخش‌های مختلف استان به ایفای نقش پرداخته است . که از جمله آن می توان به تسهیلات مربوط به رفع موانع تولید و رونق تعاونی‌ها و بنگاه‌های کوچک و متوسط، استمرار اجرای طرح ملی اعطای تسهیلات ارزان قیمت به منظور توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری و عاملیت بند الف تبصره 18، کمک به حفظ حیات بنگاه‌های اقتصادی از طریق امهال و تمدید هدفمند تسهیلات پرداختی، اعطای وام قرض‌الحسنه به مدد‌جویان کمیته امداد امام خمینی ره و بهزیستی، ازدواج و مشاغل خانگی در چارچوب برنامه های ابلاغی بانک مرکزی ج.ا.ا طراحی و ارائه محصول ویژه در جهت استقرار مدل های تأمین مالی بر مبنای زنجیره‌های تولید علی الخصوص در بخش تعاون اشاره کرد.


این مقام مسئول در استان بوشهر اعلام کرد: همه عناوین این برنامه های عملیاتی حاکی از سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی موفق این بانک در راستای کمک به اقتصاد ،اشتغال پایدار، تولید و رونق بخشیدن به حوزه تعاون استان است.


مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر عملکرد این بانک را با توجه به وظایف، ماموریت، تعهدات و تکالیف از چند نظر قابل بررسی دانست و اشاره کرد: در بخش تعاون و کمک به رونق اشتغال استان در این حوزه مجموعا بیش از 1770 میلیارد ریال در پایان سال 1399 تسهیلات به تعاونگران پرداخت شده است.
حسینی افزود: همچنین در حوزه تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری بانک توسعه تعاون استان بوشهر تاکنون بالغ بر 731 میلیارد ریال از ابتدای اجرای این طرح تا پایان سال 1399 تسهیلات پرداخت نموده که این تسهیلات در مناطق مختلف بیش از 1000شغل جدید در استان بوشهر ایجاد نموده است. در مجموع رقم تسهیلات اعطایی ازسوی بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر به بخش های مختلف اقتصادی از محل منابع داخلی بانک در سال گذشته بالغ بر 2700 میلیارد ریال بوده است .

حسینی در بخش پایانی این گفت‌وگو از اعطای تسهیلات ویژه به تعاونگران در قالب بسته های تسهیلاتی اعتباری رونق تعاون «ویژه تعاونی های غیر تولیدی ، تعاونی های تولیدی ،مشتریان تعاونی های مصرف و تولید » و همچنین بسته تسهیلاتی اعتباری ویژه بخش تعاون « جهت شرکت ها و اتحادیه های تعاونی » به مناسبت فرارسیدن هفته تعاون که جزییات کامل این طرح ها در سایت بانک توسعه تعاون به آدرس www.ttbank.ir قابل دسترس برای عموم می باشد اشاره نمود واذعان داشت بانک توسعه تعاون با انجام موفق طرحها و تکالیف ملی در حوزه اشتغال امسال نیز همچون گذشته موجبات رشد و بالندگی بخش تعاون را در استان و کشور بیش‌ازپیش فراهم کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها