درشب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) رقم خورد :

دیدار و ضیافت افطاری مسئولان استانی با ایتام کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از ازکسب رتبه سوم کشوری این نهاد در زمینه اشتغال وخودکفایی مددجویان تحت حمایت در شش ماهه نخست 1400 خبر داد
کد خبر: ۱۳۴۵۳۴۹

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر کمیته امداد، محمد رضا میری، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهراظهار داشت:خوشبختانه با برنامه ریزی مناسب و تلاش شبانه روزی همه همکاران بخش اشتغال و خودکفایی، توانستیم در ارزیابی صورت گرفته در شاخص های اصلی و عمده اشتغال، جایگاه سوم کشوری را کسب نماییم.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: :این ارزیابی دربین21 شاخص اصلی حوزه اشتغال و خودکفایی صورت گرفته و این استان در عمده این شاخص‌ها در جایگاه برتر کشور قرار داشت.

وی اظهار داشت: در 6 ماه سال جاری کمیته امداد استان بوشهر توانسته است تعداد 2 هزار 961 فرصت شغلی از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی وکاریابی برای مددجویان ایجاد نماید.

میری خاطرنشان کرد: عمده شاخص‌هایی که در این زمینه مورد بررسی قرار گرفته‌اند شامل: کاریابی، آموزش مهارت‌های شغلی، ایجاد فرصت‌های شغلی، راهبری شغلی، مباحث دانش بنبان ، جهادگران و مراکز نیکوکاری کارآفرین ،جذب منابع، پایداری طرح‌ها و موارد دیگر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: توفیق حاصل شده برای این نهاد در حوزه اشتغال نتیجه همکاری، تشریک مساعی و همراهی استانداری، بانک‌های عامل، دبیرخانه کارگروه اشتغال و دستگاه‌های مختلف همکار بوده و کارجویان عزیز نیز جدیت و تلاش ما را در تحقق برنامه‌های اشتغال و توفیق در این مسیر همراهی کرده‌اند به ویژه در شرایط اقتصادی شیوع بیماری کرونا که مشاغل بسیاری را تحت تاثیر قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان در پایان با عنوان اینکه توانمندسازی خانواده‌های نیازمند یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های اصلی این نهاد است تصریح کرد: ایجاد اشتغال برای مددجویان یکی از ظرفیت‌های بزرگ و برنامه مهم امداد بوشهر در این زمینه است.

میری در پایان خاطر نشان کرد: در سال 1399 کمیته امداد استان بوشهر توانسته بود تعداد 6 هزار 58 فرصت شغلی از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی وکاریابی برای مددجویان ایجاد نماید.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها