بهره برداری از فاز اول آبرسانی نمین و عنبران

فاز اول آبرسانی نمین و عنبران با ۴۲میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.
فاز اول آبرسانی نمین و عنبران با ۴۲میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۳۵۶۷۶

به گزارش جام جم آنلاین اردبیل؛ استاندار اردبیل در آیین افتتاح این طرح گفت: تامین آب از حیاتی‌ترین خواسته‌های به حق مردم شهرستان نمین است و با بهره برداری از فاز اول آبرسانی می‌توان خیلی از مشکلات در حوزه توسعه گردشگری و کشاورزی و صنعت منطقه را حل کرد.

بهنام جو با بیان اینکه ۴۲ میلیارد تومان اعتبار برای فاز اول طرح آبرسانی شهرهای نمین و عنبران هزینه شده است، افزود: فاز دوم این مجموعه با پیگیری‌های نمایندگان و مدیریت آب منطقه‌ای و تامین ۳۶ میلیارد تومان اعتبار دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد تا روستا‌های حومه شهر نمین و عنبران نیز از آب پایدار سالم آشامیدنی برخوردار شوند.


بهره برداری از فاز اول آبرسانی نمین و عنبران

وی با بیان اینکه توسعه بدون ایجاد زیرساخت‌ها امکان پذیر نیست، افزود: منطقه نمین از مناطق مستعد و توانمند در حوزه صنعت و گردشگری است و وجود کارخانجات بزرگی در حوزه شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی افق روشنی پیش روی توسعه شهرستان نمین قرار داده است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: در صورت ایجاد زیرساخت‌های لازم پیش بینی می‌شود در دو سه سال آینده مسئله بیکاری در شهرستان نمین ریشه کن شود و از طرفی وجود مناطق اکوتوریستی و آب و هوای مناسب سبب شده سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این منطقه استقبال کنند که شاهد توسعه مناطق شهری و روستای نمین در آینده خواهیم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها