پسر مغازه‌دار که متهم است در جریان درگیری در مقابل مغازه‌اش باعث کورشدن مشتری خود شده در برابر درخواست قصاص چشم قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۳۳۷۱۰

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، تحقیقات در این پرونده از یک‌سال قبل و پس از گزارش درگیری چند مرد مقابل سوپرمارکتی در غرب تهران آغاز شد.

با حضور ماموران در محل مشخص شد این درگیری میان صاحب سوپرمارکت و پسرش با دو مشتری رخ داده و مرد 32ساله‌ای از ناحیه چشم مجروح شده بود که به بیمارستان انتقال یافت و تلاش پزشکان برای درمان مرد جوان بی‌نتیجه ماند و چشم چپ امین به دلیل شدت صدمات تخلیه شد.

امین پس از ترخیص از بیمارستان با طرح شکایتی علیه مرد مغازه‌دار و پسرش گفت: روز حادثه من و دوستم به سوپرمارکت رفتیم تا سیگار بخریم اما صاحب سوپرمارکت و پسرش ما را از مغازه بیرون کردند که همین باعث درگیری ما شد. من با چوب به شیشه مغازه کوبیدم که پسر صاحب مغازه بیرون آمد و ضربه‌ای به صورتم زد که باعث نابینایی یک چشمم شد.

پس از این شکایت، سهیل ۳۷ساله و پدرش بازداشت شدند و سهیل به درگیری با دو مشتری مست اعتراف کرد و گفت: من و پدرم سال‌هاست در این سوپرمارکت کار می‌کنیم. شب حادثه شاکی و دوستش در حالی که مست بودند به مغازه آمده و سیگار خواستند اما موقع پول‌دادن بهانه‌جویی و عربده‌ کشی کردند. بعد هم امین شیشه مغازه را شکست. من هم با او درگیرشده و ضربه‌ای به چشم او زدم اما نمی‌خواستم آسیب ببیند.

با تکمیل تحقیقات، پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و متهم پای میز محاکمه قرار گرفت.

ابتدای جلسه، شاکی در شکایت خود گفت: من درخواست قصاص دارم و باید چشم سهیل هم تخلیه شود تا بداند من چه دردی را تحمل می‌کنم. سهیل خودش دعوا راه انداخت و ما مجبور به شکستن شیشه مغازه شدیم.

در ادامه سهیل در جایگاه قرار گرفت و گفت: من ضربه‌ای به چشم امین نزدم. من برای ترساندن آنها با چوب به سمت‌شان حمله کردم اما ضربه‌ای نزدم.

پس از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها