پرونده مرد معتاد که همسرش را به دلیل انتشار عکس در فضای‌ مجازی به قتل رسانده، برای محاکمه روی میز قضات دادگاه کیفری قرار گرفت. اولیای‌ دم برای داماد خود درخواست قصاص کرده‌اند.
کد خبر: ۱۳۳۱۹۷۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، رسیدگی به این پرونده از دی سال‌گذشته آغاز شد. زن جوانی در تماس با پلیس تهران از قتل خواهرش خبر داد و در ادامه تیمی از ماموران پلیس آگاهی راهی محل‌شده و با جسد غرق در خون زنی روبه‌رو شدند. وسایل خانه به‌هم ریخته بود و کنار جسد یک هاون قرار داشت.

خواهر مقتول در تحقیقات اولیه گفت: خواهرم به نام سعیده ۲۴ساله سه سال قبل با میلاد ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری 2ساله است. امروز مادر میلاد با مادرم تماس گرفت و خبر داد سعیده و میلاد با هم دعوا کرده‌ و میلاد از خانه بیرون رفته و تصادف کرده است. نگران‌شده و راهی خانه خواهرم شدم اما در را باز نکرد. با کمک همسایه‌ها در را بازکرده و بعد از ورود به خانه با جسد خواهرم روبه‌رو شدم.

مادر مقتول هم اظهار کرد: دخترم چند روز قبل قهر کرد و به خانه ما آمد. سعیده می‌گفت شوهرش معتاد به حشیش‌شده و او را کتک می‌زند. میلاد به دنبال‌اش آمد و به خانه‌شان رفتند. برای قاتل تقاضای قصاص دارم.

در ادامه ماموران راهی بیمارستان‌شده و پس از بهبود حال میلاد او را برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال دادند. او در بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: مدتی بود سعیده عکس‌هایش را در فضای‌مجازی منتشر می‌کرد و همین باعث درگیری ما شده بود. شب قتل حشیش کشیده بودم. متوجه صحبت تلفنی سعیده و دوستش‌شده و با او درگیر شدم.

لیوانی به سمتم پرت کرد. کنترلی بر رفتارم نداشتم با هاون و چاقو به بدنش ضربه زدم که نیمه‌جان روی زمین افتاد بعد هم خفه‌اش کردم. وقتی به خودم آمدم به دلیل عذاب‌ وجدان، خودزنی کرده و بعد به بیمارستان رفته و ادعا کردم تصادف کرده‌ام. 

با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه‌ قتل، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا متهم به‌زودی محاکمه شود.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها