دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال می‌گوید قصد نداشته از این تیم جدا شود.
کد خبر: ۱۳۳۳۵۸۷

به گزارش جام جم آنلاین؛سید حسین حسینی پس از تمدید قراردادش با استقلال اظهار کرد: خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم اینجا خانه من است. این پیراهن را به سادگی به دست نیاوردم و برایش جنگیدم، صبر کردم، تلاش کردم و پای همه چیز ماندم. دوست نداشتم این پیراهن را از دست بدهم. دیشب یک سوتفاهم و دلخوری رخ داد و من به جمع بندی رسیدم که شاید امکان همکاری با باشگاه  وجود نداشته باشد. پست اینستاگرامی را منتشر کردم و بعد آقای فرزاد مجیدی با من تماس گرفتند و گفتند اگر می‌شود به خاطر من پست را پاک کن. امروز منتظر باشگاه استقلال بودم. خودم به باشگاه آمدم و چهار ساعت پشت در منتظر بودم که قراردادم تمدید بشود چون دوست نداشتم جدا بشوم.

وی افزود: من بازیکن آزاد بودم و پیشنهاداتی بود و جا دارد از باشگاه سپاهان و آقای نویدکیا تشکر کنم که با من تماس گرفته بودند. خوشحالم در استقلال ماندگار شدم و فرهاد مجیدی تلاش زیادی انجام دادند تا قرارداد من تمدید شود.

 او همچنین گفت: پنج روز قبل با آقای مجیدی توافق کردم و گوشی خودم را خاموش نکردم اما دو روز قبل در قراردادم آن چیزهایی که توافق کردیم نبود و من هم به خاطر همین ناراحت شدم موبایلم را جواب ندادم.

حسینی درباره جذب یک دروازه‌بان جدید برای استقلال هم گفت: اگر می‌خواستم از رقابت بترسم، پارسال با آن شرایط بد می‌توانستم از استقلال بروم اما ماندم و جنگیدم.

او درباره دیدار استقلال برابر الهلال عربستان هم گفت: الهلال با جذب چند بازیکن تقویت شده و ما بازی سختی داریم اما تلاش می‌کنیم از اسم استقلال دفاع کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها