روی بزرگ‌آقای بازیگری را زمین نیندازید

آرزوی نصیریان برای مردم ایران

بازیگر «بوی پیراهن یوسف» در تازه‌ترین اظهاراتش، درباره سلامتی ملت و به ویژه بازیگران ابراز نگرانی کرده و خواستار واکسیناسیون هر چه زودتر آنها شده است.
کد خبر: ۱۳۳۲۴۵۶

علی نصیریان اینقدر شخصیت محترم و دوست داشتنی و نقش‌های مهم و ماندگار در کارنامه دارد که بعید است محبوب و موردعلاقه کسی نباشد. بازیگری که از سالها دور تا امروز در بازیگری درخشیده و از مش اسلام فیلم «گاو» و «آقای هالو» و تقی «پستچی» تا بزرگ آقا دیوانسالار «شهرزاد» و کاظم خان «مسخره باز» و هاشم «خورشید»، نقشهای مختلف را با حضور موثرش ارتقا داده و به جواهراتی درخشان تبدیل کرده است.

به گزارش جام‌جم، این هنرمند بزرگ که همیشه طرف مردم بوده و از آنها گفته، در تازه‌ترین صحبتش، درباره سلامتی ملت و به ویژه بازیگران ابراز نگرانی کرده و خواستار واکسیناسیون هر چه زودتر آنها شده است.

نصیریان که اخیرا یکی از اقوام خود را در اثر ابتلا به کرونا از دست داد، در این خصوص به ایسنا گفت: نمی‌گویم هنرمندان تافته جدا بافته‌اند و باید امتیاز خاصی برای آنان قائل شوند و واقعا امیدوارم همه مردم هر چه زودتر واکسینه شوند. فقط مساله اینجاست که بعضی مشاغل خطرات بیشتری دارند، مانند همین پروژه‌های هنری که اگر لطفی شود و این بچه‌ها را زودتر واکسینه کنند، شخصا ممنون خواهم شد.

بازیگر آثاری چون «هزاردستان» و «بوی پیراهن یوسف» افزود: پروژه های هنری معمولا پر جمیعت هستند و در میان آنان بازیگران نمی‌توانند ماسک بزنند یا فاصله زیادی را رعایت کنند. از این جهت است که درخواست می‌کنیم زودتر از آنان مراقبت شود تا در امنیت بیشتری به فعالیت خود ادامه بدهند.

علی نصیریان در پایان هم گفت: آرزو می‌کنم با تلاشی مضاعف و بیش از اندازه، فرد فرد مردم واکسینه شوند تا این بلای مهیب از آنان دور بماند.   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها