رئيس بيمارستان حضرت ابوالفضل (ع) ميناب از زايمان موفق 15 مادر باردار كرونايي در 4 ماهه نخست سال خبرداد.
 رئيس بيمارستان حضرت ابوالفضل (ع) ميناب از زايمان موفق 15 مادر باردار كرونايي در 4 ماهه نخست سال خبرداد.
کد خبر: ۱۳۳۲۴۵۰
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، رئيس بيمارستان حضرت ابوالفضل (ع) ميناب از زايمان موفق 15 مادر باردار كرونايي در 4 ماهه نخست سال خبرداد.
 
دكتر يدالله رئيسي ماكياني با بیان این که در 4 ماهه نخست سال تعداد 58 مادر باردار كرونايي در بيمارستان وجود داشته كه از اين تعداد 15 مادر باردار زايمان موفق داشته اند افزود: 43 مادر باردار  نیز كه ماههاي پاياني بارداري بودند با مراقبت ماما يي در بخشهاي كرونايي سلامتي كامل خود را بدست آورده و درمنزل و تحت مراقبت و قرنطينه هستند و خوشبختانه حال تمامي مادران مثبت كوويد خوب ارزيابي شد و در سلامت كامل بسر مي برند.
 
ندابهاري كارشناس و مسئول زايشگاه این بیمارستان نیز گفت: در ماه گذشته تنها 6 مادر باردار كه موعد مقرر زايمان داشتند و در بخشهاي كوويد بستري بودند خوشبختانه با بستري به موقع اين مادران حال همگي مادران خوب و نوزادان سالم زايمان كردند .
 
وي افزود : بعضي از ماداران به دليل وجود كرونا پس از زايمان هنوز تحت مراقبت در بيمارستان و قرنطينه هستند كه به زودي ترخيص مي شوند.
 
بهادري از مادران باردار خواست که مراقبت هاي دوران بارداري را رعایت کرده  و با توجه به شيوع كروناي دلتا به شدت مراقبت كنند كه گرفتار اين بيماري نشوند و جان خود و فرزندشان را به مخاطره نیاندازند .
وی اطهار کرد:مادران  از رفتن به دور همي ها خود داري كنند،  با خانه بهداشت ها همكاري داشته باشند،  بدون ضرورت از منزل خارج نشوند و همچنان هشدارها ي بهداشتي را جدي بگيرند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها