ناظر استانی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان؛ از ثبت نام بیش از 3 هزار و 500 نفر برای شرکت در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در این استان خبر داد.
ناظر استانی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان؛ از ثبت نام بیش از 3 هزار و 500 نفر برای شرکت در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۱۶۸۰
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، ناظر استانی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان؛ از ثبت نام بیش از 3 هزار و 500 نفر برای شرکت در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان خبر داد.


حبیب کشاورز ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: یکی از عرصه های مورد تاکید در جهت اشتغالزایی توسعه کسب و کارهای خانگی است که در این حوزه می توان تعداد بسیاری از هموطنان را با حمایت و آموزش های مورد نیاز مشغول به کار کرد.
 
 
وی افزود: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی طرحی را تحت عنوان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از سال 99 آغاز کرده است که با همکاری جهاد دانشگاهی در سراسر کشور و استان هرمزگان اجرایی می شود.
 
 
ناظر استانی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان بیان کرد: این طرح در 3 فاز در حال اجرا است که مرحله اول آن شناسایی وثبت نام افراد متقاضی راه اندازی کسب و کارهای خانگی است و تاکنون در استان هرمزگان ثبت نام نهایی 3 هزار و 705 نفر برای این طرح ثبت نام کرده اند.
 
 
کشاورز با ابراز رضایت از میزان استقبال مردم هرمزگان  از این طرح ملی اضافه کرد: از بین کل ثبت نام کنندگان 3 هزار و 564 نفر خانم و 141 نفر آقا می باشند.
 
 
وی تصریح کرد: در فاز دوم طرح آموزش های مقدماتی، مهارتی و تخصصی در دوره های آموزشی مختلف به متقاضیان ارائه می شود و در مرحله سوم نیز فاز اتصال به بازار افراد آموزش دیده در دستور کار قرار می گیرد.
 
 
حبیب کشاورز ابرازداشت: تعدادی از خیرین کارآفرین و پیشران های هدایت شغلی در این طرح جهت هدایت آموزش دیدگان با ما همکاری دارند.
 
 
وی خاطرنشان کرد: طی اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان هرمزگان تاکنون 280 نفر وارد بازار کار شده اند و اجرای این طرح همچنان ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها