معمای مرگ مرموز دختر 7 ساله فاش شد

آیلار خودکشی کرده است!

زن میانسال بعد از مرگ شوهرش از شوهر خواهر همسرش به اتهام قتل عمد شکایت کرد.
کد خبر: ۱۳۳۰۱۸۹

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، چند روز پیش زن میانسالی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی از مرگ مشکوک شوهر 56ساله‌اش خبر داد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

این زن در شکایتش گفت: 26سال پیش با شوهرم که یکی از اقوامم بود، ازدواج کردم. شوهرم راننده خاور بود و چهار فرزند حاصل این ازدواج است. در این سال‌ها شوهرم گاهی مشروب مصرف می‌کرد اما هیچ‌گاه حالش بد نمی‌شد. چند شب قبل با خانواده‌ام مهمان خانه خواهر شوهرم بودیم و چند نفری از اقوام نیز آنجا مهمان بودند. شوهرم زودتر از ما آنجا رفته و با داماد خانواده‌شان مشروب مصرف کرده بود. شام خوردیم و بعد از آن با اصرار خواهرزاده‌اش دوباره مشروب نوشید. آن شب شوهرم سرش درد می‌کرد و حالش خوب نبود و حتی چشمانش به خوبی نمی‌دید. خواستم او را به درمانگاه ببرم که قبول نکرد و می‌گفت استراحت کند خوب می‌شود. تا عصر حال او بد بود و استفراغ هم می‌کرد. عصر او را به بیمارستان بردم که دکتر گفت کلیه‌اش آسیب دیده و باید دیالیز شود. او را دیالیز کردند و روز بستری بود که به کما رفت و مرگ مغزی‌اش را پزشکان تائید کردند. من و بچه‌هایم رضایت دادیم و کبد، بافت‌های نسوج و تاندوم‌های دستش به بیماران پیوند زده شد و بعد شوهرم را به خاک سپردیم. در حالی که داغدار بودیم، خانواده شوهرم چند بار از من شکایت کردند.

شاکی ادامه داد: شوهرم ملکی 100متری با ارزش بالایی داشت و برسر آن با خواهر و بقیه اعضای خانواده‌اش درگیر بود. آنها می‌گفتند سهم آنها نیز هست اما شوهرم اسناد و مدارک به آنها نشان داد که سهم خودش است. خانواده شوهرم شکایت کرده‌اند که من شوهرم را کشته‌ام تا ملک را تصاحب کنم. وقتی تحقیقات کردند و معلوم شد نقشی در ماجرا نداشتم پرونده مختومه شد. حالا من به رفتارهای خانواده شوهرم مشکوک هستم و گمان می‌کنم شوهرم را کشته‌اند تا ملک او را تصاحب کنند.

در ادامه بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتری را صادر کرد تا این‌که دیروز کارشناسان پزشکی‌قانونی پس از بررسی‌های مداوم نظر دادند علت مرگ مرد میانسال، مصرف الکل صنعتی بوده و همین موضوع تحقیقات را وارد مرحله جدیدی کرد.

حبیب ا... صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: شاکی از شوهر خواهرشوهرش که الکل را تهیه کرده بود به اتهام قتل‌ عمد شکایت کرده و دستور تحقیقات از داماد خانواده صادر شده است.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها