نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تقویت و ترویج کار جهادی در همه ابعاد و عرصه ها اولویت مهم کشور است.
کد خبر: ۱۳۲۹۶۲۷

به گزارش جام جم آنلاین از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز پیام مقام معظم رهبری به اعضای گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در یازدهم مرداد ماه سال ۱۳۹۸ گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تفکر جهادی است و کارجهادی برخواسته از ایمان و اراده الهی است که خوشبختانه در طی این سال ها مورد استقبال جوانان در قالب گروه های بسیج سازندگی قرار گرفته است.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی کشور نیازمند تقویت و ترویج کار جهادی در همه ابعاد و عرصه ها است و لذا اگر به دنبال پیشرفت و تعالی هستیم باید روز به روز به فرهنگ ایثار، جهاد و کارجهادی اهمیت دهیم چراکه اساس کار انقلاب جهاد است.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: خوشبختانه در طی این سال ها گروه های جهادی بسیج با حضور به موقع خود در حوادث و بحران ها علاوه بر اینکه منشا خدمات زیادی بوده اند همواره تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کرده اند که نمونه آن حضور موثر در سیل و زلزله سال های گذشته و همین بیماری منحوس کرونا بود.

وی بیان کرد: حضور جهادگران بسیجی که همراه با بصیرت، ایمان قلبی و عشق به خدمت رسانی در مناطق محروم است موجب اثرگذاری اقدامات آنها می شود و جهادگران بسیجی یکی از دلسوزترین اقشار جامعه هستند که صادقانه و دلسوزانه خدمات بی منت به مردم ارائه می کنند.

امام جمعه اراک عنوان کرد: یکی از اولویت های مهمی که باید مورد توجه باشد گسترش کیفیت و کمیت اردوهای جهادی است که باید در همه عرصه ها و با رویکرد تخصصی انجام شود.

وی اضافه کرد: حضور جوانان و نوجوانان در اردوهای جهادی بسیج علاوه براینکه منشا خدمات زیادی است صدها درس دیگر برای آنها دارد که مهمترین درس آن خداشناسی و معرفت است که در کنار توجه به محرومین و کسب تجربیات ارزشمند رقم می خورد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: استان مرکزی طی سال های گذشته همواره در کار جهادی ، خدمت به مستضفین و مناطق محروم پیشگام بوده و وجود بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی بسیج در عرصه های مختلف نشان از علاقه جوانان و نوجوانان استان برای خدمت رسانی به محرومین دارد.

وی با بیان  اینکه حضور بسیج و تفکر جهادی در طول انقلاب اسلامی همواره مشگل گشا بوده،گفت: هرکجا با تفکر و روحیه جهادی پیش رفتیم دستاوردها و حماسه های بزرگی خلق شده و این باید در گام دوم انقلاب اسلامی درس مهمی باشد.

دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: ورود بسیج سازندگی برای حل آسیب های اجتماعی یک ضرورت مهم است و همه باید در این خصوص با برنامه ریزی و جدیت اقدام کنند و رفع آسیب های اجتماعی نیازمند مدیریت جهادی است.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها