نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس خبر داد

استقرار دستگاه اکسیژن ساز و «سی.تی.اسکن» در فیروزکوه

سرپرست شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه گفت: مجموع کمک های مردمی، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است؛ در حال حاضر هم پیگیر هستیم برای خرید چندین دستگاه دیگر با افراد خیّر و شرکت ها مذاکره کنیم.
کد خبر: ۱۳۲۷۲۱۲

۲۰۰ میلیون تومان برای ساختمان اکسیژن ساز و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ساختمان دستگاه CT scan از کمک های عمده در این چند ماهبه گزارش جام جم آنلاین تهران،سید عبدالمجید حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه گفت: موارد اصلی که از دی ماه ۹۹ تاکنون جذب کردیم، ۲۰۰ میلیون تومان برای ساختمان اکسیژن ساز جذب شد که این مبلغ را اقوام یکی از پزشکان متخصص خوب ما دادند و بقیه هزینه را هم دانشگاه متقبل شد و ساختمان اکسیژن ساز ساخته شد؛ دستگاه اکسیژن ساز هم با پیگیری دکتر رسولی نژاد و موافقت دانشگاه و وزارتخانه برای شهرستان فیروزکوه خریداری شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه، درخصوص تهیه دستگاه سی تی اسکن و ساخت جایگاه این دستگاه، تصریح کرد: دستگاه سی تی اسکن هم با پیگیری دکتر رسولی نژاد نماینده محترم شهرستان و موافقت و پیگیری دکتر زالی ریاست محترم دانشگاه برای شهرستان فیروزکوه تهیه گردید، اما برای بودجه ساختمان دستگاه سی تی اسکن مشکل داشتیم، با پیگیری که مدیریت محترم بیمارستان آقای غفاری و اینجانب انجام دادیم مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط یک خیّر در استان تهران جذب شد و ما توانستیم مرحله اول ساختمان سی تی اسکن را کلید بزنیم.

وی با اشاره به عمده کمک های مالی در این چند ماه، اظهار داشت: این دو مبلغ _۲۰۰ میلیون تومان برای ساختمان اکسیژن ساز به علاوه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ساختمان دستگاه سی تی اسکن_ کمک های عمده ای بودند که در این چند ماه داشتیم.

سید عبدالمجید حسینی درخصوص کسب رتبه اول بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان، در حوزه خیّرین و جذب کمک های مردمی، بیان داشت: بعد از آن چندین نفر از افراد خیّر برای خرید دستگاه های کوچک و متوسط در بیمارستان امام خمینی (ره)، کمک هایی کردند، البته این کمک ها قبل از این هم بوده اما این کمک ها در چند ماه اخیر سیر افزایش یابنده پیدا کرد، بر این اساس ما مرکز برگزیده در جذب خیّرین در دانشگاه شهید بهشتی شدیم.

وی افزود: در حال حاضر هم پیگیر هستیم برای خرید چندین دستگاه دیگر با خیّرین مذاکره کنیم و ان شاءالله کمک های دیگر انجام میشود.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه تصریح کرد: مردم خوب و خیّر هم کمک های با ارزشی داشتند و لطف کردند و به حساب خیّرین شهرستان مبالغی را واریز کردند، مجموع کمک های مردمی، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پول است اما این کمک هنوز به حساب ما واریز نشده و ما هنوز از این پول برای مرحله دوم قرارداد ساختمان دستگاه سی تی اسکن نتوانستیم استفاده کنیم؛ ان شاءالله این امر بزودی انجام می شود.

حسینی افزود: همچنین برای مرحله دوم قرارداد ساختمان، با پیگیری نماینده محترم و فرماندار محترم شهرستان مبلغ یک میلیارد تومان از سازمان برنامه به حساب دانشگاه واریز شد و مبلغ یک و نیم میلیارد تومان دیگر هم مصوب شد که با پیشرفت کار واریز خواهد شد و ساختمان تصویربرداری که شامل سی تی اسکن و رادیولوژی و سونوگرافی است کامل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها