معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه که با هدف انگیزه دهی به دانش‌آموزان هنرمند و مستعد درحال برگزاری می شود.
کد خبر: ۱۳۲۶۴۳۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان همدان، مریم پاک‌بین با اشاره به اینکه مهلت ارسال مستندات هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه تا پایان تیرماه می باشد، گفت: این جشنواره با هدف انگیزه دهی به دانش‌آموزان هنرمند و مستعد هنر در جهت تولید محتوای مناسب و خلاقانه‌ هنری در قالب فیلم کوتاه داستانی، انیمیشن، مستند، علمی آموزشی، نماهنگ، تیزر تبلیغاتی و ولاگ متناسب با فرهنگ برگزار می‌گردد.

وی افزود: این تولیدات باید متناسب با فرهنگ ملی و اسلامی و نیز حضور مؤثر دانش‌آموزان با هدف ارتقاء کیفیت تولیدات هنری، الگوسازی برای تمامی مجموعه‌های فعال هنری، شناخت و هدایت هنرمندان مستعد آینده کشور و پرورش استعدادها توسط مجامع اصلی هنر درحال برگزاری می باشد.

پاک بین اضافه کرد: این جشنواره توسط موسسه هنروما و با حمایت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های، صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان ملی پرورش های درخشان پرورش استعدادهای درخشان، سازمان بسیج صداوسیما، سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر و .... برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به اهداف عمومی جشنواره خاطرنشان کرد: بالا بردن روحیه مشارکت علمی و فرهنگی دانش‌آموزان جهت فعالیت‌های داوطلبانه و خلاقانه و تشویق آن‌ها و افزایش علاقه‌مندی به هنر در جامعه دانش‌آموزی و ایجاد فرصت و بستر مناسب و سالم برای بروز و انتشار عقاید، حرف‌ها و دغدغه‌های دانش‌آموزی و دیده شدن توسط عموم عموم مردم از اهداف عمومی این جشنواره می‌باشد.

پاک بین افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی از دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند به فعالیت‌های فیلم‌سازی و کمک به ترویج و ارتقاء سطح کیفی محصولات فرهنگی‌هنری و سینمایی در حوزه کودک و نوجوان از دیگر اهداف این جشنواره می‌باشد و یادآور شد ارسال فراخوان این جشنواره در اسفندماه ۱۳۹۹ انجام شده و آخرین مهلت دریافت آثار تا آخر تیرماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان  اضافه کرد: آغاز داوری این جشنواره اول مردادماه شروع می شود و اکران فیلم‌های برگزیده این دوره در آبان‌ماه انجام می‌گیرد و نهایتاً اختتامیه این جشنواره در پایان آبان‌ماه ۱۴۰۰ برگزار میگردد.

پاک بین یادآور شد: این جشنواره در ۲ بخش اصلی و جانبی برگزار خواهد شد که بخش‌های اصلی شامل داستان، مستند، علمی و آموزشی، نماهنگ، تیزر تبلیغاتی و ولاگ می‌باشد و بخش‌های جانبی نیز شامل فیلم‌نامه و اقلام تبلیغاتی از قبیل پوستر، عکس و تیزر هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها