سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت:

عاملان اصلی تخریب خودرو در محله جوادیه دستگیر شدند

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عوامل نزاع، درگیری و تخریب ۷ دستگاه خودرو خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۶۴۰۳

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ غلامرضا صالحی رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفتگو با فارس از دستگیری 3 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی و تخریب 7 دستگاه خودرو خبر داد.

سرهنگ صالحی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نزاع دسته جمعی بین 2 گروه از ارذل و اوباش سابقه دار در محله علی آباد تهران و تخریب 7دستگاه خودروی شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات محلی مشخص شد متهمان علاوه بر درگیری و تخریب خودروها با عربده کشی نظم عمومی را بر هم زده و موجب رعب و وحشت در بین اهالی محل شده و قبل از رسیدن ماموران پلیس بلافاصله از محل گریخته اند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه ماموران این پایگاه در پالایش و رصد اطلاعاتی پاتوق 3 نفر از متهمان اصلی این درگیری را شناسایی کردند، افزود: با شناسایی پاتوق این متهمان در پارک رجایی هر سه متهم پس از هماهنگی قضائی روز گذشته در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی برای انجام مراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند، خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها