رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری اراذل و اوباش متواری در جزیره کیش خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۴۸۸۳

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در گفتگو با فارس از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌داری خبر داد که پس از ارتکاب چندین فقره شرارت به یکی از جزایر جنوبی کشور متواری شده بود.

سرهنگ راستی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت در رستورانی در حوالی جنوب غرب تهران توسط یکی از اراذل و اوباش سطح دار پایتخت موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد فرد شرور که از اراذل و اوباش سطح دار پایتخت و دارای سوابق متعددی همچون شرارت، فروش مواد مخدر، استفاده از سلاح سرد و گرم و... است پس از یک نزاع خونین با چند نفر از اراذل و اوباش در یک رستوران در حوالی جنوب غرب تهران متواری شده است.

وی تصریح کرد: ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با هوشیاری فراوان و انجام اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای وی را در جزیره کیش شناسایی و با اخذ نیابت قضایی صبح روز سیزدهم تیرماه این فرد را به همراه همدستش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه متهم پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد خاطرنشان کرد: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها