نظر جالب روزنامه اوله در خصوص لئو

ما اکنون بهترین مسی تاریخ را داریم (+عکس)

تیم ملی فوتبال برزیل آخرین بار در کوپا آمریکای سال ۲۰۱۶ شکست خورد و پس از آن در ۱۲ بازی به هیچ تیمی نباخته است.
کد خبر: ۱۳۲۵۱۰۷

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتبال برزیل در چارچوب مرحله نیمه‌ نهایی رقابت‌ های کوپا آمریکا موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد پرو بگذرد و به عنوان اولین تیم به فینال جام ملت‌ های آمریکای جنوبی صعود کرد. تک گل این دیدار به وسیله لوکاس پاکتا در دقیقه ۳۵ به ثمر رسید. او مانند بازی قبل روی پاس نیمار موفق به گلزنی شد.

حالا قهرمان دوره قبل در سال ۲۰۱۹ بار دیگر به فینال رسید تا بیست و یکمین حضور در دیدار نهایی را تجربه کند. پیش از این ۱۱ باخت و ۹ برد در دیدارهای فینال برای برزیل رقم خورده است و باید دید آنها این بار چه کار خواهند کرد.

نکته جالب توجه این است که سلسائو در پنج فینال اخیر خود در کوپاآمریکا همیشه برنده بوده و طعم شکست را نچشیده است. آنها آخرین بار در سال ۱۹۹۵ که مسابقات در اروگوئه به انجام می‌رسید در فینال شکست خوردند و دستشان به جام قهرمانی نرسید.

آخرین باخت برزیل در کوپا آمریکا به سال ۲۰۱۶ و دیدار آخر مرحله گروهی برمی‌گردد. جایی که آنها با یک گل به پرو باختند و در همان مرحله حذف شدند.

پس از آن سلسائو در ۱۲ دیدار به میدان رفتند و آمار ۹ برد و سه تساوی را بر جای گذاشتند. باید دید آنها پس از فینال رکورد خود را به عدد ۱۳ می‌رسانند یا پس از حدود پنج سال شکست می خورند.

دیگر پای فینال فردا (چهارشنبه) صبح مشخص خواهد شد. جایی که تیم‌های آرژانتین و کلمبیا باید به مصاف یکدیگر بروند. مسابقه فینال در روز شنبه ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح به وقت تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها