فرماندارمشهد در ستاد بازآفرینی شهری استان:

۳۵ هزار فرد بی هویت در مشهد شناسایی شده‌اند

فرماندار مشهد گفت: ۳۵ هزار فرد بی هویت در مشهد شناسایی شده‌اند که عامل بروز بیشترین درگیری ها و نزاع های دسته جمعی و ایجاد برخی مشکلات در مشهد هستند.
کد خبر: ۱۳۲۳۰۵۷

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، هاشمی در نشست ستاد بازآفرینی شهری استان افزود: چهار هزار و ۸۰۰ معتاد متجاهر در ۱۷ نقطه از شهر مشهد حضور دارند که ۲۱ درصد از آنان اهل شهرهای خارج از استان و
 ۳۰ درصد اهل شهرهای دیگر خراسان رضوی هستند.

وی تصریح کرد: برای سامان دهی معتادان متجاهر ۱۳ سالن ورزشی را به کار گرفته ایم اما مردم مشهد از این که سالن های ورزشی در اختیار معتادان قرار گیرد ناراضی هستند از این رو باید برای اسکان آنان تدبیر کرد و در این زمینه با هماهنگی دیگر فرمانداری ها در حال بازگرداندن تعدادی از معتادان به محل زندگی شان هستیم.

فرماندار مشهد گفت: محله اسماعیل آباد در حاشیه شهر مشهد کلکسیونی از آسیب های اجتماعی است با این حال با اقناع‌سازی، ۱۲۸ واحد غیرمسکونی در آن را پاک سازی و آباد کردیم.

همچنین اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در این نشست اظهارکرد: این کمیسیون در بودجه امسال ضریب‌های مشخصی برای حاشیه‌نشینان کلان‌شهرها تعیین کرد که میانگین اعتبار اختصاص یافته برای آن ها بیش از هزار میلیارد تومان است.

میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در این نشست گفت: اجرایی شدن همه پروژه‌ها و رساندن سطح خدمات به میانگین‌های استاندارد در هشت پهنه حاشیه مشهد، ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امید است ردیف اعتباری مستقلی برای حاشیه شهر مشهد منظور شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها